100471 İleti 1642 Konu - Gönderen: 8961 Üye - Son Üye: aragorn

Gönderen Konu: Barış Ertunç'a Sorular  (Okunma sayısı 170807 defa)

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

gorkem_kagan
  • Süper Malt Fan
  • *
  • İleti: 135
  • Popülerlik: 0
    • Türk Gitaristler Topluluğu
Ynt: Barış Ertunç'a Sorular
« Yanıtla #555 : 09 Ocak 2008, 19:52:50 »
0
walla barış abi 2. demişsin yaa ben ikinci el gothic'i sizden başkasından almam ;D bu arada satmayı düşünüyorumusunuz efenim gothic'inizi öyle bi niyetiniz warsa haberimiz olsun barış abicim bak nekadar isterseniz werrim (1200$) geçmesin ;D walla sizden alırsam barış abi çalmam ben onu asarım biyere görenlere bakın da adam gibi gitar görün(kimin gitarı) :D

gorkem_kagan
  • Süper Malt Fan
  • *
  • İleti: 135
  • Popülerlik: 0
    • Türk Gitaristler Topluluğu
Ynt: Barış Ertunç'a Sorular
« Yanıtla #556 : 12 Ocak 2008, 20:15:35 »
0
selam barış abi himen kardeş sana mutlu bi haberim war gothic les paulu buldum yaw linki yazıyorum barış abi ama birşey sorcam sana burda $1.600 demiş fiyata ona bişi dediğim yok ama used falan yazıyo resmin üstün de bu ikinci el mi yoksa  sıfır mı? fiyat okadar yüksek olduğuna göre sıfırdır die düşünüyorum ;D

tmac
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 2
  • Popülerlik: 0
Ynt: Barış Ertunç'a Sorular
« Yanıtla #557 : 13 Ocak 2008, 17:02:59 »
0
barıs abi neden hic bir grup diyarbakıra gelmiyor youtube dan konser videolarını izlemekten bıktık artık bari siz gelin abicim ya bırakmayın bizi konsersiz.. :(

gorkem_kagan
  • Süper Malt Fan
  • *
  • İleti: 135
  • Popülerlik: 0
    • Türk Gitaristler Topluluğu
Ynt: Barış Ertunç'a Sorular
« Yanıtla #558 : 13 Ocak 2008, 20:38:01 »
0
işte link http://www.wildhorseguitars.com.au/website17.aspx?product=4249&CategoryID=1569&parentid=1415&sideparent=1415&midparent=1569

Hadi himen kardeş gözümüz aydın

Barış abi bakarsan sevinirim nolurrrrr ;D

himen500
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 21
  • Popülerlik: 0
Ynt: Barış Ertunç'a Sorular
« Yanıtla #559 : 18 Ocak 2008, 12:42:21 »
0
Görkemm ! senin Allah'ına gurban beee :D gözlerime inanamıyorum yaaa BU O YAA :D saol kardeş valla artık ne uraşlar sonucu bulduysan (tahmin edebiliyorum). 2.el olsa da o bir Les paul Gothic :D ama neden 1600 $ ki ya?
Bir müzisyenin parmakları kutsaldır....

gorkem_kagan
  • Süper Malt Fan
  • *
  • İleti: 135
  • Popülerlik: 0
    • Türk Gitaristler Topluluğu
Ynt: Barış Ertunç'a Sorular
« Yanıtla #560 : 18 Ocak 2008, 20:39:56 »
0
walla himen kardeş inanmicaksın ama başka bi gitarı ararken tesadüf eseri buldum desem ;D
ne demek efenim nezaman istersen yaws
o 1600$ işini bende anlamadım ama yurt dışı bulunur diyorum ben kafanı yoruma yaws himen kardeşs ;)

thewitchof_punk
  • Global Moderator
  • *
  • İleti: 2601
  • Popülerlik: 0
Ynt: Barış Ertunç'a Sorular
« Yanıtla #561 : 19 Ocak 2008, 00:41:01 »
0
aferin aferin az daha geyik yapın..öm denen bi şey var arkadaşım :P
"..and maybe knowing isn't the point."Chuck Palahniuk

invisiblekid
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 2
  • Popülerlik: 0
Ynt: Barış Ertunç'a Sorular
« Yanıtla #562 : 20 Ocak 2008, 11:31:16 »
0
    Selam Barış Abi.Ben siteye yeni üye oldumda daha önce soruldumu bilmiyorum , depremin canlı versiyonlarında niye ikinci gitar kullanmiyorsunuz?Albüm kaydında ikinci gitar var ve soundu çok iyi geliyor.Bu arada cover parça seçiminiz çok iyi.İleride cover arçlarda bizi sürizler bekliyorumu yoksa bu çaldığıniz parçalarla devam mi dedeceksiniz?
    Şimdiden çok teşekkürler:)

spiritless00
  • Süper Malt Fan
  • *
  • İleti: 246
  • Popülerlik: 0
Ynt: Barış Ertunç'a Sorular
« Yanıtla #563 : 23 Ocak 2008, 20:31:48 »
0
 ;D en sewdiin şarkı hangisi peki??sözleri falan..
zaman durdu sankii..

WaLWe
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 14
  • Popülerlik: 0
Ynt: Barış Ertunç'a Sorular
« Yanıtla #564 : 27 Ocak 2008, 13:29:49 »
0
abi dod gs 30 hakkındaki görüşlerin ne öğrenebilirmiyim ? digi lerden daha mı iyi daha mı kötü

moraaldmrkn
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 4
  • Ve şiMdi ben SenDeN UzakLaşMış Bir ben..
  • Popülerlik: 0
Ynt: Barış Ertunç'a Sorular
« Yanıtla #565 : 28 Ocak 2008, 21:10:43 »
0
ah barış abi ah..seni wherever I may roam ı çalarken gördm yaa gerisi boş zaten..bitanesin sen!..ama merak ettiğim kaç yaşında başladın bu işe?
I cannot faLL in Love But,the day what I died ..!

blackbass
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 11
  • Popülerlik: 0
Ynt: Barış Ertunç'a Sorular
« Yanıtla #566 : 29 Ocak 2008, 14:38:58 »
0
işte link http://www.wildhorseguitars.com.au/website17.aspx?product=4249&CategoryID=1569&parentid=1415&sideparent=1415&midparent=1569

Hadi himen kardeş gözümüz aydın

Barış abi bakarsan sevinirim nolurrrrr ;D


o used kullanılmış 2. el anlamına geliyor.. ama gothic model ya temizdir bence de bunu zor alırsın benden demesi bak ;) anladığım kadarıyla bu gitar yabancı bir ülkede satılıyor.yani hem de 1600 $ gibi bir fiyata 2. el olarak..bunun gümrük fiyatı da var değil mi? o gümrükle 2500$ yi bulur bak ben söylem,iiş olayım..

gorkem_kagan
  • Süper Malt Fan
  • *
  • İleti: 135
  • Popülerlik: 0
    • Türk Gitaristler Topluluğu
Ynt: Barış Ertunç'a Sorular
« Yanıtla #567 : 29 Ocak 2008, 18:57:47 »
0
walla ya ikinci el olduğunu bende anladım da tereddüte düştüm arkadaşlar zaten sıfır bi gothic bulamazsam les paul studio emg almayı düşünüyorum o da studio les paulların satin ebony'si manyetikler değişik (gothic siyahı) ;D

b4lue
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 18
  • Popülerlik: 0
    • MYSPACE - b4lue
Ynt: Barış Ertunç'a Sorular
« Yanıtla #568 : 30 Ocak 2008, 14:00:43 »
0
baris abi selam ) ya güray abi nerde nie cvp atmıo ya öldümü kaldımı ona bişiler sölücektm ne msn e girio ne foruma yazıo ya sen giriosn bi söylesene be abi

Rockimsi
  • Malt Fan
  • *
  • İleti: 63
  • myspace.com/kisadevre
  • Popülerlik: 0
    • www.myspace.com/rockimsi
Ynt: Barış Ertunç'a Sorular
« Yanıtla #569 : 01 Şubat 2008, 16:49:27 »
0
barış abi ben ilerki zamanlarda epiphone zakk wylde almayı düşünüyorum, ne dersin o gitar için?