100471 İleti 1642 Konu - Gönderen: 8961 Üye - Son Üye: aragorn

Gönderen Konu: Barış Ertunç'a Sorular  (Okunma sayısı 170824 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Jimi Hendrix
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 6
  • Popülerlik: 0
Ynt: Barış Ertunç'a Sorular
« Yanıtla #45 : 17 Şubat 2007, 10:58:57 »
0
İlk önce tebrik ederim güzel bir ürün çıkarmışsınız ortaya.
Buraya yeni üye oldum bunun sebebi de bir soru sormak istemem. İşte o soru:
Bundan 2-3 ay önce mi ne bir arkadaşım blue jean dergisi mi ne almıştı. Orada popüler Türk gitaristlerin etkilendikleri isimler sorulmuş onlara e tabii onlar da cevap vermiş. Forum da sana da sormuşlar bunu. Benim sorunum bu sorunun cevabında: "Jimi Hendrix" nasıl yok bu isimler arasında? Ben davul çalmaya çalışan bir eleman olarak bile Jimi Hendrix'ten bu kadar haz alıyorsam -Mitch Mitchell demiş ki: Jimi gitar çalarken zaten siz de çalmış gibi oluyordunuz- nasıl siz Türk gitaristler Jimiye hayran olmuyorsunuz? Benim bildiğim Yavuz ÇETİN, Batuhan MUTLUGİL var Jimiye hayran olan. Yavuz ÇETİN zaten canlı performanslarında neredeyse hep Jimi parçaları çalardı.
Neyse soru uzun oldu. Tabii daha çok gitarist var: Al Di Meola, Eric Clapton, Jimmy Page, Ritchie Blackmore, Paco de Lucia, Sabicas, ..... -bayağı bi karışık liste oldu tür olarak :)-. Yalnız Jimi bence elektrogitarın kaşifidir; sevilmelidir, sayılmalıdır. Kısacası Jimi Hendrix hakkındaki düşünceni alabilir miyim?
Teşekkür ederim cevap için. Çalışmalarınızda başarılar.

apocalypse
  • Ultra Malt Fan
  • *
  • İleti: 861
  • Popülerlik: 0
Ynt: Barış Ertunç'a Sorular
« Yanıtla #46 : 17 Şubat 2007, 18:05:17 »
0
jiminin aşmış bi gitarist olduğu konusunda haklısın ama belki o an unutmuştur söylemeyi neden bu kadar sorun ettinki bunu onu anlamadım söylediğin her isimde zaten süper gitaristlerdir saygı sonsuz onlara  ;)
LONG LIVE ROCK 'n ROLL!..

Jimi Hendrix
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 6
  • Popülerlik: 0
Ynt: Barış Ertunç'a Sorular
« Yanıtla #47 : 17 Şubat 2007, 19:04:28 »
0
jiminin aşmış bi gitarist olduğu konusunda haklısın ama belki o an unutmuştur söylemeyi neden bu kadar sorun ettinki bunu onu anlamadım söylediğin her isimde zaten süper gitaristlerdir saygı sonsuz onlara  ;)
Yanlış anlamışsın veya anlatamamışım. Farkındaysan orada diğer gitaristlerin de Jiminin adını pek anmadığını söyledim (buradan genele sitem ettiğim anlaşılabilir). Jimiyi sevmek zorunda da değil zaten. Benim esasen sormak istediğim: "Acaba sizler belli bir tarzı seçtikten ve de uzun bir süre gitara hakim olduktan sonra kendinizi geliştirmek için daha az mı uğraşıyorsunuz? Yani Jimiyi dinlediğinizde içinizde kıpırdanma olmuyor mu? Eski heyacanınız profesyonel müziğe adım atınca azalıyor mu? Maddi sıkıntılar ve çevreden beklentiler yaptıklarınızı size "iş" olarak mı yoksa hala daha ilk zamanlarınızdaki gibi "hobi" olarak mı gösteriyor?"
Kısacası yazıyla birşeyler anlatmak bayağı zor :)

clgn448
  • Vazgeçilmez Fan
  • *
  • İleti: 3283
  • celegene
  • Popülerlik: 0
Ynt: Barış Ertunç'a Sorular
« Yanıtla #48 : 17 Şubat 2007, 22:04:50 »
0
ya o gitarınızın üstündek 'm'yi herhangi bi yerde bulabilir miyiz
top yan ağlarda ben ağlamaz mıyım 
*HGÖ*

baris ertunc
  • Malt Gitar
  • *
  • İleti: 182
  • Popülerlik: +1
Ynt: Barış Ertunç'a Sorular
« Yanıtla #49 : 18 Şubat 2007, 18:02:34 »
0
...Jimi Hendrix' i bir gitaritst olup sevmemek mümkün mü? Burada sevdiğim gitaristleri veya grupları saymaya kalksam yüzlerce isim yazmam lazım, ben ilk aklıma gelen iki-üç kişiyi yazdım.Ayrıca bu saydığın isimlerin hepsinin hastasıyım ve saymama gerek bile yok, sevmeyeni döverler ;)
Bu arada Yavuz Çetin' i sahnede onlarca kez izleme şansını yakalamış biriyim, huzur içinde yatsın. Batu abiyi de sahnede izlemek büyük bir zevktir, onun da hastasıyım, oğlu Batuhan da şahanedir. Yani burada forumda sorulara cevap verip kaçıyorum, çok takılamıyorum nette bu aralar, o yüzden kısa, hızlı cevaplardır bunlar. Üzerine anlamlar yüklemeyin.  ;)

...Gitarın üstündeki M' yi albümün afişinden kesip yapıştırdım ehue...Belki müzik marketlerden isteyebilirsin, olmadı Pasaj Müzik' de var bol bol, ama nasıl alırsın bilemem, istesen hayır demezler herhalde :)

baris ertunc
  • Malt Gitar
  • *
  • İleti: 182
  • Popülerlik: +1
Ynt: Barış Ertunç'a Sorular
« Yanıtla #50 : 18 Şubat 2007, 18:06:17 »
0
...Şimdi de diyeceksin ki ilk aklına niye Jimi gelmiyo. Tabii ki o geliyo, ve ondan günümüze gelmeye kalkınca yüzlerce gitarist ediyo. Ben de son zamanlarda dinlediğim bi iki grubu, kişiyi yazdım, pişman ettin yzni ;), ama haklısın demek istediğini anladım, iyi bak :)

thewitchof_punk
  • Global Moderator
  • *
  • İleti: 2601
  • Popülerlik: 0
Ynt: Barış Ertunç'a Sorular
« Yanıtla #51 : 18 Şubat 2007, 18:13:49 »
0
...Gitarın üstündeki M' yi albümün afişinden kesip yapıştırdım ehue...Belki müzik marketlerden isteyebilirsin, olmadı Pasaj Müzik' de var bol bol, ama nasıl alırsın bilemem, istesen hayır demezler herhalde :)

ben tünelde bi müzik markette gördüm(unuttum hangi marketti  ;D) istedim vermedi adam :D olmaz bu elimizde bi tane var falan dedi..bnde boynumu büküp çıkmak zorunda kaldım dükkandan.... :D :D
"..and maybe knowing isn't the point."Chuck Palahniuk

Jimi Hendrix
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 6
  • Popülerlik: 0
Ynt: Barış Ertunç'a Sorular
« Yanıtla #52 : 18 Şubat 2007, 18:43:24 »
0
...Şimdi de diyeceksin ki ilk aklına niye Jimi gelmiyo. Tabii ki o geliyo, ve ondan günümüze gelmeye kalkınca yüzlerce gitarist ediyo. Ben de son zamanlarda dinlediğim bi iki grubu, kişiyi yazdım, pişman ettin yzni ;), ama haklısın demek istediğini anladım, iyi bak :)
Cevap verdiğin için teşekkür ederim. Jimi'nin ruhu seninle olsun :)

alicetin
  • Vazgeçilmez Fan
  • *
  • İleti: 3823
  • Popülerlik: 0
Ynt: Barış Ertunç'a Sorular
« Yanıtla #53 : 18 Şubat 2007, 19:04:17 »
0
barış abi duruşunz süper ya.her iki grupta da  gitar çalşnz falan acaip bi hava:)ama bide üçnoktabirimin albümü çksa süper olacak ama.....ne zmn?

apocalypse
  • Ultra Malt Fan
  • *
  • İleti: 861
  • Popülerlik: 0
Ynt: Barış Ertunç'a Sorular
« Yanıtla #54 : 20 Şubat 2007, 17:37:46 »
0
evet çıksın oda artık
LONG LIVE ROCK 'n ROLL!..

baris ertunc
  • Malt Gitar
  • *
  • İleti: 182
  • Popülerlik: +1
Ynt: Barış Ertunç'a Sorular
« Yanıtla #55 : 28 Şubat 2007, 00:48:07 »
0
...üçnoktabir kayıtları bitti, mix aşamasında, çok az kaldı ;)

gizem
  • Mega Malt Fan
  • *
  • İleti: 323
  • iki mutsuz
  • Popülerlik: 0
    • üçnoktabir
Ynt: Barış Ertunç'a Sorular
« Yanıtla #56 : 28 Şubat 2007, 15:49:03 »
0
gitara başlamayı düşünen birine neler önerirsin? :)
ben içimde bir başkayım,dışımdaysa hep aynıyım...

clgn448
  • Vazgeçilmez Fan
  • *
  • İleti: 3283
  • celegene
  • Popülerlik: 0
Ynt: Barış Ertunç'a Sorular
« Yanıtla #57 : 01 Mart 2007, 21:33:03 »
0
barış abi alakasız olcak ama geçen yüxexes de giydiin ayakkabıları nerden aldın çok merak ettim süperlerde
top yan ağlarda ben ağlamaz mıyım 
*HGÖ*

cansu
  • Süper Malt Fan
  • *
  • İleti: 240
  • johnny knoxville!
  • Popülerlik: 0
Ynt: Barış Ertunç'a Sorular
« Yanıtla #58 : 01 Mart 2007, 21:41:52 »
0
barış abi alakasız olcak ama geçen yüxexes de giydiin ayakkabıları nerden aldın çok merak ettim süperlerde

Adidas olabilirmi ;D

Bu arada Süperdi performansın Barış abi ;)

alicetin
  • Vazgeçilmez Fan
  • *
  • İleti: 3823
  • Popülerlik: 0
Ynt: Barış Ertunç'a Sorular
« Yanıtla #59 : 02 Mart 2007, 08:35:49 »
0
...üçnoktabir kayıtları bitti, mix aşamasında, çok az kaldı ;)
ooooooooo süperrr.bi albm ancak bu kadar sabırsızlıkla beklenir ya.resmen bi ızdırap bu