100471 İleti 1642 Konu - Gönderen: 8961 Üye - Son Üye: aragorn

Gönderen Konu: Cenk Turanlı'ya Sorular  (Okunma sayısı 106167 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Bass_Guitarist
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 1
  • Cenk Turanlı Fan'ıyız abicim :D
  • Popülerlik: 0
Ynt: Cenk Turanlı'ya Sorular
« Yanıtla #480 : 02 Temmuz 2010, 20:09:54 »
0
Hiç şüphe yokki  Cenk Turanlı  türkiyenin en iyi bass gitarist ler  de  ilk sıradadır .. Kesinlikle  İdol'ümdür..  Çaldığı gitar ı adeta konuşturuyosun Cenk abi .. Bileklerine sağlık inşallah bi gün bende senin gibi olurum (:

BLooD
  • Ultra Malt Fan
  • *
  • İleti: 843
  • Popülerlik: +1
Ynt: Cenk Turanlı'ya Sorular
« Yanıtla #481 : 03 Temmuz 2010, 00:46:29 »
0
sen pek bi ciddi oldun buaralar hayırdır diye bi soru soruyorum

paçungaa
  • Vazgeçilmez Fan
  • *
  • İleti: 3590
  • ................
  • Popülerlik: 0
Ynt: Cenk Turanlı'ya Sorular
« Yanıtla #482 : 17 Ekim 2010, 16:32:46 »
0
cenk abi 3 kuruşum var ... mı alıyım ... mı :D korkma valla böyle bi soru sormıcam kapı zili çalcam ben :D

ama sen ne kocaman kaalpli ne tatlı ne kafa ne güzel ne dehşet bi insansın dicem sadece.
konser başlamadan deli bi korku vardı içimde. ama seni görünce geçti evet be ddim tamam bu işte.
hani kebaplar? :D
uğrunda dertlere düştüğüm sevgili
bir başkasına tutulmuş,o da dertli
derdimin dermanı kendi derdinde
hekim hasta olunca kime gitmeli...
                                                ÖMER HAYYAM

anzac1915
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 3
  • dardanelles...
  • Popülerlik: 0
Ynt: Cenk Turanlı'ya Sorular
« Yanıtla #483 : 08 Kasım 2010, 16:47:36 »
0
sorularım biraz hayali olucak kesinlikle varsayım üzerine soru sorucam :)
askere gittiğinde rock müzik yada maltı bilen birine denk geldin mi abi ? ve varsayım burda başlıyor. ona ben maltın bassçısyım dedin mi ? tekrar varsayım olarak dediğinde "hassktr lan" diye bi tepki gördün mü :):)
yi sen yimeni beyaa...