100471 İleti 1642 Konu - Gönderen: 8961 Üye - Son Üye: aragorn

Gönderen Konu: Mutluyum Çünkü =) =?  (Okunma sayısı 41408 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

thewitchof_punk
  • Global Moderator
  • *
  • İleti: 2601
  • Popülerlik: 0
Ynt: Mutluyum Çünkü =) =?
« Yanıtla #45 : 11 Şubat 2007, 17:18:27 »
0
ablam eve geldi  :) (ablam eve geldi die sevinmem biraz garip kaçabilir :P ama özledim kızı :D )
"..and maybe knowing isn't the point."Chuck Palahniuk

xxww
  • Mega Malt Fan
  • *
  • İleti: 289
  • Popülerlik: 0
Ynt: Mutluyum Çünkü =) =?
« Yanıtla #46 : 11 Şubat 2007, 18:32:44 »
0
bnimde daym geleomus bbanemde gtti zaten dayım geliyo mutluuyumm yaahuu  :D :D :D
XXXX

birsen
  • Ultra Malt Fan
  • *
  • İleti: 765
  • ‡ Ψ.О.Ж ‡
  • Popülerlik: 0
Ynt: Mutluyum Çünkü =) =?
« Yanıtla #47 : 13 Şubat 2007, 21:04:04 »
0
mutluyum çünkü yarın çok güzl bi gün oluck sevgilisi olan herkesin elinde saçma sapan şeyler kutlama yapçaklar bende onlarla dalga geçicem ehueehue
yaşasın kötülük  ;D ;D ;D


uzansam hayallere dokunurum sandım ...

black_purple
  • Ultra Malt Fan
  • *
  • İleti: 615
  • SoN MeLodi
  • Popülerlik: 0
Ynt: Mutluyum Çünkü =) =?
« Yanıtla #48 : 14 Şubat 2007, 22:32:10 »
0
bugün 7 dersin 5 i boştuu...muhahahahah ;D
..KaR bu Gece..Ay yakıyoR..

birsen
  • Ultra Malt Fan
  • *
  • İleti: 765
  • ‡ Ψ.О.Ж ‡
  • Popülerlik: 0
Ynt: Mutluyum Çünkü =) =?
« Yanıtla #49 : 15 Şubat 2007, 00:17:52 »
0
bgn rtv olaraK SINIFTA  7 kişiydik dersler boştu zuhaha  ;D ;D


uzansam hayallere dokunurum sandım ...

thewitchof_punk
  • Global Moderator
  • *
  • İleti: 2601
  • Popülerlik: 0
Ynt: Mutluyum Çünkü =) =?
« Yanıtla #50 : 15 Şubat 2007, 17:05:12 »
0
komik bi röportaj yaptım :D hatta du röportaj bile denemez :D
"..and maybe knowing isn't the point."Chuck Palahniuk

birsen
  • Ultra Malt Fan
  • *
  • İleti: 765
  • ‡ Ψ.О.Ж ‡
  • Popülerlik: 0
Ynt: Mutluyum Çünkü =) =?
« Yanıtla #51 : 16 Şubat 2007, 22:26:31 »
0
bgn cuma yarın tatil yaşasın zuhaha ;D ;D


uzansam hayallere dokunurum sandım ...

thewitchof_punk
  • Global Moderator
  • *
  • İleti: 2601
  • Popülerlik: 0
Ynt: Mutluyum Çünkü =) =?
« Yanıtla #52 : 17 Şubat 2007, 16:08:46 »
0
iyi bi gece bni bekliyo...az da olsa konsere gidemememi unutturdu ;D
"..and maybe knowing isn't the point."Chuck Palahniuk

alicetin
  • Vazgeçilmez Fan
  • *
  • İleti: 3823
  • Popülerlik: 0
Ynt: Mutluyum Çünkü =) =?
« Yanıtla #53 : 17 Şubat 2007, 17:24:14 »
0
mutluyum çnkü sewyorum.bide zakkum var bu akşam makinada onun için de mutlu ve heyecanlıyım

nonconformıst
  • Vazgeçilmez Fan
  • *
  • İleti: 1768
  • Popülerlik: 0
Ynt: Mutluyum Çünkü =) =?
« Yanıtla #54 : 18 Şubat 2007, 01:51:12 »
0
bılmıyom kı
Gördüğümü görecekler diye ödüm geriliyor

illegal_xx
  • Ultra Malt Fan
  • *
  • İleti: 817
  • | - Stüdyoİmge - |
  • Popülerlik: +1
    • Türkçe Konuş
Ynt: Mutluyum Çünkü =) =?
« Yanıtla #55 : 18 Şubat 2007, 21:02:45 »
0
herşey yolunda gidiyor =)
Altındaki Arabayı Sat Sonra Görüşelim..
https://www.süperteklif.com/süper-uye-formu.aspx?rid=GMXg3JyfByI_____eql____

Deimos
  • Ultra Malt Fan
  • *
  • İleti: 632
  • Popülerlik: 0
Ynt: Mutluyum Çünkü =) =?
« Yanıtla #56 : 18 Şubat 2007, 21:15:17 »
0
Güzel bi hafta sonuydu..Çok güldüm..Hesaplara göre ağlamam gerekiyorumuş..Niyeyse ?!
mostly harmless.

thewitchof_punk
  • Global Moderator
  • *
  • İleti: 2601
  • Popülerlik: 0
Ynt: Mutluyum Çünkü =) =?
« Yanıtla #57 : 20 Şubat 2007, 17:23:53 »
0
çok güzel bi gün geçirdim (: her ne kdr sıkıcı, klasik bi okul günü gbi başlamasına rağmen sonu çok iyi bitti :)
"..and maybe knowing isn't the point."Chuck Palahniuk

birsen
  • Ultra Malt Fan
  • *
  • İleti: 765
  • ‡ Ψ.О.Ж ‡
  • Popülerlik: 0
Ynt: Mutluyum Çünkü =) =?
« Yanıtla #58 : 20 Şubat 2007, 22:28:19 »
0
iyi habeler aldım ;D ;D ,D


uzansam hayallere dokunurum sandım ...

xxww
  • Mega Malt Fan
  • *
  • İleti: 289
  • Popülerlik: 0
Ynt: Mutluyum Çünkü =) =?
« Yanıtla #59 : 22 Şubat 2007, 21:55:56 »
0
bgnu atlattımm ;D ;D ;D
XXXX