MALTrock.biz

:: MaltRock.biz - Extra :: => Falan Filan... => Konuyu başlatan: kutbukuzey - 21 Ocak 2007, 12:46:19

Başlık: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: kutbukuzey - 21 Ocak 2007, 12:46:19
Soru açık :)
Bende 2Tane Kurban 2Tane Athena 1Tane Deniz Yılmaz 1Tane Dorian var...Keşke Malt posteri de olsa ::)
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: gizem - 21 Ocak 2007, 13:09:19
3 mvö,2 şebo,1 direc-t,2 aylin aslım,1 rhcp,1 the cure ve 1de spongebob ;D
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: eylül - 21 Ocak 2007, 13:14:19
1 adet juliette lewis,1 adet tori amos,1 adet mor ve ötesi,1 adet şebnem ferah ve bir de sponge bob afişim var :)
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: kuarishika* - 21 Ocak 2007, 13:49:37
hihi  :) south park  + sponge bob <<<-- emın olun kımse odamı gormek ıstemez kapının arkası marker la karalı duwarlarda we tawanlarda bınlerce sacma sapan yazı war her gelen bı duwarı karalıo gıdıo:D fotograflar ders programı dersanenın takwımı ne ıstersenız yanıı postere yer kalmadı :'(
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: Silence - 21 Ocak 2007, 14:13:16
mezmerize albüm kapağının dev posteri,kurban 2 tane olacak,tayyip erdoğan :D:D (penguen't köşesinden tabi ki :D ) galatasarayla ilgili bir yığın şey,penguen,stewie griffin,bart simpsons felan fişmekan.
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: ntrl-born-killer - 21 Ocak 2007, 15:15:43
nevermore  katatonia  whitesnake....  ve  bissürü  see
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: thewitchof_punk - 21 Ocak 2007, 15:39:43
sex pistols,ramones,rancid,exploited ın konser posteri,clash in de var ama o biraz daha küçük,bi tanethe  o.c posteri,bad religion ın ambleminin bulunduğu bi poster,tüm penguen karikatüristleri tarafından imzalı olan bi penguen posteri,saliormoon posteri ;D , bi tane çok beğendiğim ersin karabulutun bi çizimi var(poster değil ama yazayım dedim :D ) kocaman 2 tane spiderman posteri,distillers var ama poster değil A4 kağıdı boyutunda max.,bi zamanlar çok istediğim bi davulun poster boyutundaki resmi ;D,greenday var,bi tane Kurban, ama daha çok kendi çizimlerim yer alıyor duvarım da...
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: kutbukuzey - 21 Ocak 2007, 15:44:56
valla sana ne diyelim maşşallah :o abi oda kaçbin metrekare yaaa :D:D:D
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: thewitchof_punk - 21 Ocak 2007, 15:47:34
odanın duvarlarında boş yer yok zaten ne bulsam ne çizsem asıyorum..ablam çok kızar zaten bu yüzden..bu yıl üniversteyi kazanıp giderse ablam hala asılmayı bekleyen bi çok posterim var onları ascam ;D
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: illegal_xx - 21 Ocak 2007, 17:51:16
hım (şöyle bir etrafıma bakıp yazıyorum)kurban ,dorian+2,athena,şebnem ferah+2,hayko cepkin,placebo,my chemical romance ve emre aydın+2
daha boş yerler var onlarıda yakında dolduracam mesela bir malt posteri olsa ne güzel olur ;)
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: ecee - 21 Ocak 2007, 18:21:30
şöyle bi bakınıyorumm..harun tekin(büyük,gitarlı hemde),placebo+brian molko,muse,şeboo,adam brody, bitane oc,kadir keskin(basta sevdiğim saydığım insan)ve deee ogun sanlısooyyy..
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: su - 22 Ocak 2007, 00:53:17
kardeşimin tekrar düzenlemesi sonucu; üç şebnem ferah, üç mor ve ötesi, bir harun tekin (ecee hanım aynı poster olabilir :) ), bir aylin aslım, bir ogün sanlısoy, bir fox mulder, iki cenk erdem, bir de homer simpson'ın klasik kafa röntgeni.

bayadır ilgilenmiyorum posterlerle. bakmak lazım bir ara. (üşen üşen)
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: Trade Mad - 22 Ocak 2007, 04:16:24
Kurban, Hayko Cepkin, Freddy vs. Jason, Araf.
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: !xabbu - 22 Ocak 2007, 11:03:27
hiç.. ;D
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: moraal - 22 Ocak 2007, 18:22:08
kimin yokki=)
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: Silence - 22 Ocak 2007, 20:44:11
kimin yokki=)

ajdar?


:P
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: _PaRaNoYaK - 22 Ocak 2007, 22:11:25
Malt olmasını sterdim şahsen ama onun dışında çerçeve içinde,ogün sanlısoy,pentagram,c.o.b,kurban ve evanescence dev posteri var...
diğerleri çok değerli değil.onları yazmadım ;D
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: Deimos - 23 Ocak 2007, 22:44:29
kimin yokki=)

ajdar?
:P
Ajdar bulsam ben hemen baş köşeye asarım =)
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: birsen - 23 Ocak 2007, 23:01:29
çilekeş,manga evanescence ve dahası
aradım birkaç poster var ama bulamadım daha :P banu alkanı bulsam bende onu çerçevelletçem ama yok  ;D ;D ;D
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: kutbukuzey - 23 Ocak 2007, 23:04:42
çilekeş + kurban ekledim bu gün =)
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: Deimos - 23 Ocak 2007, 23:05:43
Bende bi kurban bide karapaks ekledim..
Bide garip bi çizim.Kendi eserim =)
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: Silence - 24 Ocak 2007, 14:53:52
kurban ve dimebag eklenecek :D
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: eylül - 24 Ocak 2007, 19:39:32
radiohead ve metin türkcan posterim de var benim ayrıca :)
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: Blackened - 24 Ocak 2007, 22:14:08
metallica,acdc,pentagram,tool,guns n roses,judas priest,pink floyd

aynı zamanda jimmy page ve slash resimleri de var
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: thewitchof_punk - 24 Ocak 2007, 22:48:59
rhcp ekledim bende  :D odamı toplarken bi derginin arasında buldum..eski halleri anthony nin saçları falan uzun böyle eheh
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: Silence - 25 Ocak 2007, 12:59:17
bu arada bir tavsye posterlerinizi diç macunuyla yapıştırın :)

hem daha sağlam oluyor,hem duvara zarar vermiyor,hemde posteri sökmesi kolay oluyor ;)
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: thewitchof_punk - 25 Ocak 2007, 15:18:17
diş macunu mu? ehuehuhe süper ya denicem :D marka farkediyo mu ipana falan :P
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: Silence - 25 Ocak 2007, 15:20:39
colgate derim :D

ipana biraz uğraştırıyor :D
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: stray - 25 Ocak 2007, 17:41:08
kimsenin
kocamannnnnnnnnkurban posterim var ama asamıyorum
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: eylül - 25 Ocak 2007, 18:50:07
diş macunu olayını denemedim henüz.. ;) zaten delik deşik oldu duvarlar bantlar yüzünden ;D
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: Silence - 25 Ocak 2007, 18:50:49
bant zararlıdır kullanmayın etmeyin eylemeyin :P
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: thewitchof_punk - 25 Ocak 2007, 19:01:54
off bant olayı kötü oluyo ya annem hep kızıyo duvarların boyası kalkıyo die  :D diş macununa ne tepki vercek merak ediyorum  ;D
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: Deimos - 25 Ocak 2007, 19:04:51
eheh güzel koku verir ;D
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: alicetin - 25 Ocak 2007, 20:24:03
tabiki madonna.ama bir zmanlar.çnk odamn duwarları boyandı.tekrar dewam ederse annemn yapacaklarını düşünemiorm:) :o
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: apocalypse - 27 Ocak 2007, 14:45:26
whitesnake, kiss, queen, ac/dc, x-files vs..
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: thewitchof_punk - 28 Ocak 2007, 17:42:17
odamda artık bi de MALT posteri var..şöyleki bilboard dergisinin ilk sayısını aldıysanız orda bi röportaj yapmışlar malt ile..yatay A4 kağıdı bouyutunda da güzelim bi resimleri var odamda  hemen yerini aldı  :D
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: Lethe - 28 Ocak 2007, 21:32:32
Bi DuvarImda bu posterLeri beLki de duvarImIza asmamIzI sağLayan insanlarIn PosterLeri;Yavuz Çetin, Erkin Koray, Barış Manço, Cem Karaca..

karşI duvarda; Kurban & Pentagram,Ogün Sanlısoy, Demir Demirkan & Şebnem Ferah, Özlem Tekin, Duman..

öbür duvarda; KoRn, MetaLLica, In FLames..
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: Silence - 28 Ocak 2007, 23:57:52
odamda artık bi de MALT posteri var..şöyleki bilboard dergisinin ilk sayısını aldıysanız orda bi röportaj yapmışlar malt ile..yatay A4 kağıdı bouyutunda da güzelim bi resimleri var odamda  hemen yerini aldı  :D

alıcaktım dergiyi vazgectim :D hemen alayım :D
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: birsen - 29 Ocak 2007, 01:00:36
ayy güray gürsoyumunda resmi olcak yaşasın hemen yarın alıommmmm  ;D ;D ;D
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: BLooD - 29 Ocak 2007, 16:45:24
kurban,nirvana,kiralık oyunun poseteri war incubus war bide klan cafenin keşleri war =)))
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: thewitchof_punk - 29 Ocak 2007, 19:33:29
arkadaşlar durun almayın yapmayın resimleri KASIM sayılarında vardı bu ayki dergide bulamazsınız!!
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: cımbız - 30 Ocak 2007, 11:54:25
Ogün Sanlısoy'un kocaman bir posteri var daha doğrusu afişi :)  ve de Kurban posteri var kaçmaz  8)
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: alicetin - 30 Ocak 2007, 12:44:32
bir zamanlar madonna vardı.madonnanın yanı sıra anima çilekeş deja vu gbi gruplarn da posteri vardı:(
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: Blackened - 30 Ocak 2007, 15:23:53
şu diş macunu davasını denemek lazım.harbiden sağlam oluor mu o yaw?
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: thewitchof_punk - 30 Ocak 2007, 15:25:43
ouza güven gerisini merak etme ehehe adamın oda full poster ehue
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: gizem - 30 Ocak 2007, 15:44:14
benim de gitgide doluyor.muse,shirley manson,anima, yeni eklediklerim...
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: thewitchof_punk - 31 Ocak 2007, 22:16:59
şuan masamın üzerinde karton bi stewie var...bu ayki cnbc-e dergisinde veriyolar..
ilgililere duyrulur(global mod.umuz ve demios a  :D )
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: Silhouette - 31 Ocak 2007, 22:36:20
Hulk'ın posteri var  ;D Ama çok sevimli duruyor yeşil yeşil  ::)
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: Silence - 01 Şubat 2007, 12:12:41
şuan masamın üzerinde karton bi stewie var...bu ayki cnbc-e dergisinde veriyolar..
ilgililere duyrulur(global mod.umuz ve demios a :D )

ehueheu almak farz oldu :D
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: Deimos - 01 Şubat 2007, 12:20:34
Dün odama boyum kadar bi offspring posteri astım.(tamam,kısayım ;D )
İki saat bant aradım evde,bulamadım.Sonra sitede bi diş macunu lafı geçmişti.Bi deniyim bakalım gerçekten koku vercek(?) mi diye aldım diş macununu..Oldu galiba..[Harbiden de yapışıyomuş lan bu ;D ]
Şu an için poster sağlam duruyor.

Stewie karton şeysi haberi için de teşekkürlerimi iletiyorum.Koyarım masanın üstüne.Ders çalışmaya çalışırken bakarım dertleşirim onla :P
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: Silence - 01 Şubat 2007, 12:24:12
bana güvenin :D

o diş macunu ile yapıştırdığım posterler 1 seneden beri duruyor :D sapasağlam hemde :D
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: sinsi.sansar.simsarı - 01 Şubat 2007, 17:23:46
pentagram,avenged sevenfold,false in truth,slayer,lordi,panic,cradle of filth,dark tranquillity,iron maiden,2 tane marilyn manson,pink floyd,3 tane rammstein,deniz yılmaz,manowar,3 tane spiderman,simple plan,2 tane soad,my chemical romance,velvet revolver,metallica,the doors,evanescence,sodom,korn,stone sour,in flames,deftones,2 tane him,kurt cobain,tool,mortal kombat,sonata arctica,kasabian...! oh bitti :D altta resmleri var duvarların istersenz bakın  ;)

http://img361.imageshack.us/img361/4356/s4020988ni3.jpg
http://img361.imageshack.us/img361/9620/s4020990wj7.jpg
http://img182.imageshack.us/img182/1999/s4020991ty2.jpg
http://img100.imageshack.us/img100/6929/s4020992og6.jpg
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: moraal - 01 Şubat 2007, 17:34:47
ordaki spider-man posterleri süper olmuş ama ha=)
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: thewitchof_punk - 01 Şubat 2007, 21:39:22
abi resimlere bakmadım da gruplar iyi hoş ama araya simple plan girmeseymiş keşke
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: sinsi.sansar.simsarı - 01 Şubat 2007, 22:02:35
anısı var  ;D
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: hakanaid - 03 Şubat 2007, 13:56:28
lp, evenısınıs ve baya bir galatasaray
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: emreua - 03 Şubat 2007, 14:18:00
1 tane ceza 4 tane gs 2 tane harry potter  ;)
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: thewitchof_punk - 03 Şubat 2007, 16:15:51
bnm kapının üstünde kocaman bi hp posteri var..her 2 yılda bir yeni çıkan filmin posterine göre değişir..kaç yıldır yeri sabit kapıdır.. :D bi de panomda bi iki tane hp resimleri var..bu arada empire dergisinin ilk sayısının kapağındaki o spiderman resmini kestim yapıştırdım çok hoş durdu valla  ;)
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: SerGeanT - 03 Şubat 2007, 17:11:40
3 tane Guild Wars, Sin City afişi (sinemadan çaldım) , Soulfly , Slipknot , Scarlet Johansson , Jessica Biel , Jessica Alba , Bruce Willis , Clive Owen , Benicio Del Toro , Mickey Rourke , Britanny Murphy (son 6'sı Sin City köşesi)
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: cenknisa - 05 Şubat 2007, 02:05:00
3 tane cenk erdem 2 tane johnny depp 1 tane ogün sanlısoy 1 tane ıron maiden 1 tane metallica 1 tanede kocaman süngerbob var
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: apocalypse - 05 Şubat 2007, 23:34:01
cenkerdem posteri nerde var yahu hiç görmedim satılırken?
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: velocity - 06 Şubat 2007, 13:45:09
Rhcp x 3, Katatonia , South Park, Kurban
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: thewitchof_punk - 06 Şubat 2007, 22:32:48
cenk erdem posteri mi  ::) nerden buldum yahuu :D
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: motorbreath - 07 Şubat 2007, 02:39:59
   pink floyd- dark side of the moon 30. yıl posteri, Jimi Hendrix, Miles Davis, Eric Clapton.. Edward Munch "ÇIĞLIK"ın kolpa bir posteri, Joe Walsh's Gibson les paul, Küçük İskender şiir gecesi afişi
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: Deimos - 07 Şubat 2007, 20:42:28
Kendi ellerimle çizdiğim raven woods yazısı buldum biraz önce.Onu astım..
3 haftada uzun uğraşlar sonucu çizmiştim onu.3 hafta değil de 6 saat desem daha iyi olur(hatta en doğrusu 6 kimya dersi =)
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: kutbukuzey - 07 Şubat 2007, 21:27:34
son yaptığım düzenlemeyle :)

1Athena
1Çilekeş
1Dorian
1Deniz Yılmaz
2Kurban Posteri + 1 Kurban Fotoğrafı ( PC kasasında )
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: thewitchof_punk - 08 Şubat 2007, 17:06:16
bu arada haberiniz olsun bilboar dergisinde malt ın küçük bi yapıştırması var resim çok güzel çok beğendim..güray abi çok tatlı çıkmış :D cenk abimiz süper çıkmış ama ;D tabi diğer elemanlar da ayrı güzel.(küçücük bi resim için bu kdr yokrum fazla gbi nese.. :D)
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: sadness - 19 Şubat 2007, 17:45:27
al bundy
tool
tekel birasi
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: MegadetH - 19 Şubat 2007, 19:11:44
^^^


al bundy ile tekel birasının fazla posterleri varsa verir misin?


benim duvarımda çerçevelenmiş bir şekilde tüm elemanlar tarafından imzalı Megadeth Street Team tişörtü, backstage pass ı, imzalı bilet, bunun yanında overkill ve testament tarafından da imzalanmış bir çift biletim mevcut (:
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: Silence - 19 Şubat 2007, 20:31:09
al bundy posteri bende isterim :D
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: ozzy - 19 Şubat 2007, 20:38:06
tabiki bana göre müziklerin efendisi olan .  DREAM THEATER ın  metallica . iron maiden . judas pirest ,alice cooper,white lion ,white snake ,bon jovi, smokie, ve tabiki GUNS,N ROSES
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: thewitchof_punk - 20 Şubat 2007, 16:44:47
bnde al bundy var yani eminim var ararsam çıkar duvarıma asmadım ama evde mevcuttur ;)
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: Lethe - 21 Şubat 2007, 13:03:55
yurt odamdaki bütün posterLeri indirmişLer :( 
iyiki odayI boyamayIn dedik aLaLaaa hayIr bi de Sen indir yine odayI boyama şakamI bu ya!!
daaaaaaaaaaayyyyyyyyyyttttttt uLeyyyn
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: Silence - 21 Şubat 2007, 13:36:25
eve gidince malt olcak :)
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: MaltN-Roll - 25 Şubat 2007, 02:24:55
2 Athena
2 Avril Lavigne
1 50 cent
1 Duman
1 Ringside
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: Dessan - 25 Şubat 2007, 03:34:35
Bi tane çerçevelenmiş şekilde Trainspotting afişi duruyo(kim sorusuna bi cevap olmadı gerçi :D ) Yakındada bi tane Malt posteri asıcam, yakışır odama  :D
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: charmed - 27 Şubat 2007, 17:39:28
şebnem ferah
mor ve ötesi
nirvana
muse
teoman
radiohead
thom yorke
aylin aslım
placebo
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: HATE - 27 Şubat 2007, 21:45:37
şebnem ferahhhhhh
aydilge
children of bodom
cradle of filth
direc-t
amy lee
marduk
muse
nirvana
dark funeral......
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: nihan - 06 Mart 2007, 16:53:47
bıssuru war 7-8 tane manga war 2 tane malt war(olsa daha ascam ama yok kı:()2 tane hayko 4 tane lınkın park cılekes buz pentagram ve tabııı kı kurbanaklıma gelenler bu kadar walla
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: su - 06 Mart 2007, 17:09:55
Evvet, akşama kadar eklenmiş olacak Zakkum ve Malt, eğer üşenmezsem.
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: hazaL_ - 07 Mart 2007, 20:16:45
2 tane çilekeş konser posterleri(içlerinde demir demikan da var),1 tane deniz gezmiş,1 tane nazım hikmet,1 tane de ernesto che guevera;)
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: Trauma - 08 Mart 2007, 16:33:09
Bi tane çerçevelenmiş şekilde Trainspotting afişi duruyo(kim sorusuna bi cevap olmadı gerçi :D ) Yakındada bi tane Malt posteri asıcam, yakışır odama  :D
ana trainspotting  ;D duyunca bi garip oldum .. çocukluğumun filmi .. aeuhsehe
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: Trauma - 08 Mart 2007, 16:59:46
Kurban
Şebnem Ferah
Athena
Direc-t
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: Bloodytheraphy - 09 Mart 2007, 13:04:14
scarface,fight club ve amy lee...
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: lanetli - 09 Mart 2007, 16:48:01
hiiç yoqq.. ;D
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: Unknown - 09 Mart 2007, 18:40:32
1 Malt,2 Metallica (biri dev boyutlarda) 2 Slayer, 1er tane Judas Priest,Trivium,Amon Amarth,Pantera ve sonsuz sayıda Megadeth :P :)
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: Trid - 10 Mart 2007, 13:32:10
Kurban - Aylin Aslım-Athena-Pentagram
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: Trauma - 10 Mart 2007, 15:22:19
Kurban
Şebnem Ferah
Athena
Direc-t
bide Pentagram eklediM  :D
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: hardrockcafe - 10 Mart 2007, 20:57:34
 Bolt-thrower,mınsk,pentagram,anathema.... Mıtsubıshı evo 6 tomı makınen ;D subaru imprezza sti turbo ;D
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: dawn_ea - 10 Mart 2007, 21:45:00
emreaydın,Iron Maiden,Duman,Muse,Metallica,Manga,Evanescence,Çilekeş,Şebne ferah bu kadar.aslında üşenmesem pentragamda olacak ama ;D
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: EFE_STYLE - 23 Nisan 2007, 12:06:07
sagopa kajmer
istanbul attack
çilekeş
mor ve ötesi posterleri war bende.....
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: batuu - 23 Nisan 2007, 13:00:47
malt
star wars afişi
batman begins afişi
zorro afişi
karayip korsanları afişi (ölü adamın sandığı)
lord vader
clon warrior
yoda
cem yılmaz
spiderman
lord of the rings
carlsberg
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: thewitchof_punk - 23 Nisan 2007, 16:40:49
odama 14 nisandaki üçnoktabir'in taxi barda verdiği konserin afişini astım.. ;D
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: cansu - 24 Nisan 2007, 22:00:05
Posterler:
Çilekeş
Deja-Vu
Dorian(İmzalı :P)
Manga(İmzalı :P)

+
Burak Gürpınar, Cumhur Avcil, Özgür Peştimalci ve Mehmet Demirdelenin de içinde bulunduu bateristlerle ilgili bir yazı....
 ;D ;D
Murat Ötünç (Dorian gitaristi)ve Cenk Durmazel ile çekilmiş resimlerim ;D ;D ;D
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: thewitchof_punk - 24 Nisan 2007, 22:47:12
ha bi de Spiderman3 ün posterini astım dün 8) ;D
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: batuu - 25 Nisan 2007, 18:30:41
hoba nerden buldun??
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: öslem - 26 Nisan 2007, 21:43:14
şimdilik evanescence ve elektra filminin posterleri var kısmetse yakında yenileri de olucak
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: Tatlı Sert - 02 Mayıs 2007, 17:19:22
demin saydım 11 tane şebo posteri war ehehehe ;D :D ;D bi tane de beşiktaş posteri war sora küçüklük resimlerim falan war bi sürü  :P  ;D
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: batuu - 02 Mayıs 2007, 17:44:24
malt
star wars afişi
batman begins afişi
zorro afişi
karayip korsanları afişi (ölü adamın sandığı)
lord vader
clon warrior
yoda
cem yılmaz
spiderman
lord of the rings
carlsberg

spiderman 3 üde astım ;D
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: sura - 02 Mayıs 2007, 18:32:14
bende kimse yok bi kaç tane gönderebilirsiniz!!  :P
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: thewitchof_punk - 02 Mayıs 2007, 21:37:45
hoba nerden buldun??

(geç cvp olcak ama) NG Kids veriyo ::)
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: Silence - 02 Mayıs 2007, 22:28:03
chris cornell ve rhcp de olacak yakında.
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: yum-i-yum - 03 Mayıs 2007, 13:27:20
Hilary Duff, Sagopa Kajmer.. Örümcek adam.. :P
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: esmalt - 03 Mayıs 2007, 19:01:04
mvö ve ceza var sadece annem izin vermiodaa >:( ;D
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: thewitchof_punk - 03 Mayıs 2007, 23:33:41
Tarkan Gözübüyük posteri de cenk ünnü ve murat ilkan'ın yanında yerini almış bulunmakta ;D
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: Deimos - 04 Mayıs 2007, 10:42:05
Tarkan Gözübüyük posteri de cenk ünnü ve murat ilkan'ın yanında yerini almış bulunmakta ;D
O nerden geldi acaba?
(-bende istiyorum,bende..)
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: thewitchof_punk - 05 Mayıs 2007, 11:03:49
geçen ayın yuxexes dergisinden geldi..geçen ay alamamıştım bi arkadaş getirdi sağolsun..(burdan barışa sevgilerimi yolluyorum :P )
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: esperanza - 05 Mayıs 2007, 18:33:03
kurt varr einsteiin var kaan var haruun var..herkes burda sen nerdesiin ;D
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: JEM7V - 06 Mayıs 2007, 21:19:37
Fight Club posterim var efenim...
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: maltmania - 08 Mayıs 2007, 20:09:23
avrıl avrıl avrıl sonra aslı var emre aydın var malt var drew barrymore
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: devıl_girl - 09 Mayıs 2007, 13:01:43
tabiki avrıl.sonra metallica,evanescence,green day,çilekeş,SLİPKNOTslayer falan işte...
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: rockeroko - 09 Mayıs 2007, 16:27:10
teoman  ile  mor ve ötesi var

tabi bide  fenerbahçe posteri
olmazsa olmaz ..
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: __ROCKFOREVER__ - 09 Mayıs 2007, 16:37:50
Odam full poster zaten

Carmelo-Iverson-Garnet-Steve Nash-Kobe-Lebron-Paul Pierce vs vs vs
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: serdar - 11 Mayıs 2007, 03:15:19
malt-metallica-malt-malt-malt-metallica-james hetfield-malt-metallica-metallica ve kocaman bir bateri setup bayaa sağlam :)
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: CeLiNe - 13 Mayıs 2007, 16:20:17
iki tane şebo,bi teoman,bi apocaliptica,
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: |nemesis| - 30 Mayıs 2007, 16:45:22
koccaman bi şebo,normal boyutlarda şebo'nn albüm kapaa şeisi,deftones,rammestein,amy'nin kırmızı etekli hoş bi psteri,muse,sponge,little caesars'ın yimek yien herifinn bişii war...
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: stray - 30 Mayıs 2007, 16:59:03
Fight Club posterim var efenim...

onca yazılandan gözüme çarpan tek poster ,

kimsenin yok kendi fotograflarım orda burda şurda okadar

koskocaman büsbüyük kurban posteri demir demirkan posteri var ama asmaya gerek yok
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: simsiyah - 02 Haziran 2007, 10:11:49
teoman konser afişi,teoman imzalı konser davetiyesi,converse reklam afişi,victoria beckham posteri,engin günaydın imzalı posteri,şebnem ferah 4 posteri vs...
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: Silence - 02 Haziran 2007, 12:04:27
hayko cepkin ve rammstein arasında kaldım ikisinden birini asacağımdır.
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: nehir - 02 Haziran 2007, 13:43:02
odama poster asmak yasak ama dolaplarıma asıyom :D şebo,tabiki
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: serdar - 02 Haziran 2007, 17:01:00
1 tane daha metallica var artık
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: vegaangldream - 02 Haziran 2007, 23:19:54
Pentagram
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: serdar - 02 Haziran 2007, 23:46:01
travis barker
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: MaltN-Roll - 03 Haziran 2007, 00:15:05
hayko
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: MaltN-Roll - 03 Haziran 2007, 00:18:33
athena
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: serdar - 03 Haziran 2007, 00:53:49
U2
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: atalay - 04 Temmuz 2007, 07:52:07
1 bulutsuzluk özlemi, 2 pentagram, 4 lamb of god, 4 slipknot, 1 sepultra, 1 yavuz çetin, 2 duman, 1 kurban, 6 grup yorum, 2 yılmaz güney
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: Headbangerzzz - 04 Temmuz 2007, 10:34:54
 6 Ramms+ein
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: |nemesis| - 04 Temmuz 2007, 15:37:17
posterleri birinin gelip çıkarmasını bkliyorum.... 

   ramestein,cradle of filth,deftones var şuanda.poster haricinde benim melek çizimlerimden bikaçı ve tutkunun entresan yazı-resim-vs bulunmakta....
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: EFE_STYLE - 05 Temmuz 2007, 13:28:33
sagopa kajmer
50 cent
avril lavigne
çilekeş
mor ve ötesi
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: illegal_xx - 06 Temmuz 2007, 20:29:21
4 hayko 2 dorian bir tool
haykoya zaten önce sonra bölümü yaptım =p
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: pastorizemal - 06 Temmuz 2007, 20:35:39
Mustafa Kemal Atatürk
3 liv tyler
penguen takvimi(sandık içi)
Duman
Pascal Nouma (adamım)
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: FeRmAnYaK - 07 Temmuz 2007, 23:41:22
bos yer yok zaten maNga çilekes marlıyn manson greenday lp koRn dejavu 3.1 evanescence slpknot
duman poulo nutını hayko cepkın cok genız duvarlarım wardır! ;D
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: hayalperst - 13 Temmuz 2007, 00:33:17
ogün sanlısoy özlem tekin çilekeş avril athena
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: maltyak - 13 Temmuz 2007, 01:34:01
metallica,slipknot,him,linkin park,korn,jackass
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: alexis - 13 Temmuz 2007, 02:27:13
duwarımda sadece carmıha gerdğim sweat shirtim var butun posterler finito slayer bile ;)
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: jackass46 - 16 Temmuz 2007, 01:43:52
chriss cornell,duman,demir demirkan,ogün,him,radiohead,incubus,direc-t,rhcp,30 seconds to mars,adam brody(alakasız ama var işte),sum41,m v ö.....bi malt yok sanırım oda olcak işallahh ;D
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: EFE_STYLE - 16 Temmuz 2007, 08:55:53
chriss cornell,duman,demir demirkan,ogün,him,radiohead,incubus,direc-t,rhcp,30 seconds to mars,adam brody(alakasız ama var işte),sum41,m v ö.....bi malt yok sanırım oda olcak işallahh ;D


oda, oda değil sanki bilboard  :D :D :D
maşallah ne ararsan war yaa :D :D
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: Silence - 16 Temmuz 2007, 11:27:08
bart simpson,kötü kedi şerafettin,5-1 hatırası,kurban,bülent korkmaz,2005-2006 şampiyonu galatasaray posteri,dev bir galatasaray bayrağı,malt,penguen1,penguen2,penguen'tred hot chili peppers,dev bir system of a down posteri,100 yılın efendisi posteri(gs),kurban2,dimebag darrell,galatasaray 2005-2006 kadrosu,rammstein,gheorghe hagi posteri...tam olarak budur.
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: pelinN - 16 Temmuz 2007, 11:33:55
30 seconds to mars
avril
avenged sevenfold
good charlotte
kurt cobain :)
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: black_purple - 16 Temmuz 2007, 11:54:45
şebnem ferah ogün sanlısoy evanescence in flames korn slayer cranberries...
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: snm - 16 Temmuz 2007, 12:15:50
drowning pool,static x,disturbed soora soora metin türkcan soora soora nofx,my chemical romance,him bide evanescence
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: jackass46 - 16 Temmuz 2007, 12:51:36
efe_style arkadaşım çok komik olduğunu söylemeden geçemiciimm doğrusu ;D
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: maltisian - 17 Temmuz 2007, 19:13:48
hayko cepkin
harun tekin
linkin park
30 secons to mars
pentagram - hakan utangaç...
ismail yk  ;D
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: girl_of_bodom - 18 Temmuz 2007, 20:11:44
 Iron Maiden ve Tarja Turunen var ....
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: Archellius - 19 Temmuz 2007, 01:19:10
UA albümünden bir tanecik Megadeth posteri var.
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: rarely - 19 Temmuz 2007, 01:23:16
şimdi hiç kimsenin çünkü taşıncaz ama daha önce söyleydi
4 tane mvö
3tane şebnem
1 tane çilekeş
1tane mehmet okur
1 tane  nba ile ilgili bişey
3tane basketbol topu posteri
1tane amilli basketbol takımımızın bir şeyi
boşluk kalan yerlere bozuk cd ler ;D
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: Kafile - 27 Temmuz 2007, 11:40:28
3 Iron Maıden % Metallica 1 Marilyn Manson 1 Ramirez(marilyn'in Gitaristi) 1 Malt:D
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: cnsysldmr - 27 Temmuz 2007, 12:47:18
the oc, adam brody, malt, brad pitt
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: rOcK789 - 27 Temmuz 2007, 15:08:51
LİNKİN PARK,evanescence,zakkum,şebo,avril,muse,panik,deja vu,buz,hayko,yukset sadakat
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: morewater - 27 Temmuz 2007, 19:43:06
MUSE
evanescence
VEGA
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: bad girl - 01 Ağustos 2007, 10:48:37
şebo avril manga enrique the oc hilary johny depp orlando emre aydın green day good charlotte s,mple plan kelly evanescence rasmus mattafix  rus salatası gibi ;D
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: ash - 01 Ağustos 2007, 17:08:24
hımmm pearl jam,velvet revolver,steve vai ve tabikide freddie mercury :)
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: josephine - 02 Ağustos 2007, 03:14:19
teoman-kargo-duman-şebnem ferah-mor we otesii son olaraktaözlem tekin
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: jam_and_rock - 02 Ağustos 2007, 11:20:25
odamda duvardan başka herşey var ama en çok duman
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: batuu - 02 Ağustos 2007, 17:05:02
malt
star wars afişi
batman begins afişi
zorro afişi
karayip korsanları afişi (ölü adamın sandığı)
lord vader
clon warrior
yoda
cem yılmaz
spiderman
lord of the rings
carlsberg

leon posteride etklenmiştir :D
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: anemos - 02 Ağustos 2007, 17:06:35
yok
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: mmaalltt - 02 Eylül 2007, 12:22:19
uzun sürcek ama hepsini yazıorm kararttım gözümü
Marilyn manson  Cenk abi nin Carmelo anthony  kevin garnett  allen ıverson  stephon marbury   türk m illi takımı(basket)   kobe bryant   andre iguodala   LoRDi   marcus camby   tokio hotel   vince carter   penguen(karikatür dergisi)   kemik(karikatür dergisi)    tim duncan   gerald green   mehmet okur    çilekeş   evanescence   daha 34 tane daha absketbolcu  ve yanlarında 21 -tane de sarkıcı grup falan(hepiciği en aşşa rock cu :D)
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: kristal - 02 Eylül 2007, 19:25:18
yokk sevmem
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: Nymphetamine - 02 Eylül 2007, 22:42:53
lacuna coil,christina scabbia(yanlız),nightwish,tabiki within temptation,pentagram,hayko cepkin,dream theater,theatre of tragedy,lacrimosa(pcden çıkarttım bunu ;D),therion,dolores o'riordan burton,the crranberies,hee az kalsın unutuyordum tabiki simone simons ;)bide evanescence posteri var lithium klibinin posteri(o şarkısı hoşuma gidiyor)
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: EarlHickey - 02 Eylül 2007, 22:46:52
IN FLAMES,MANOWAR,DIMMU,BLACK SABBATH(çok zor bulmuştum),IRON MAIDEN ve RAMMSTEIN.......Bunlar dışında LOST ve HEROES posterleri de var........
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: paçungaa - 03 Eylül 2007, 14:25:07
children of bodom
ıron maiden
dimmu borgir
cradle of filth
within tempration
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: aysegül40 - 03 Eylül 2007, 22:09:01
atatürk,hayko,gripin,evanescence,awril vs vs
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: rakun - 05 Eylül 2007, 20:47:27
bi emreaydın yetiyo
fazla sevmem poster
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: haunting - 13 Eylül 2007, 07:16:47
judas priest,dark tranquillity,immortal,behemoth,dark funeral,satyricon,slayer,dark throne,barış manço,marduk,borknagar,teoman,elvis,aylin aslım,replikas,110,janis joplin,sünger bob,white snake,şebnem ferah,kurtalan express,bob marley,dimmu borgir,kiss,marilyn manson,unearth,pink floyd,tankard,ıron maiden,the doors,alice cooper,demir demirkan,hayko cepkin,özlem tekin,w.a.s.p.,mavi sakal,false in truth,jimi hendrix
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: paçungaa - 13 Eylül 2007, 17:16:42
dirk nowitzki
shaq
kimi raikkonen
alexi laiho
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: safranist78 - 13 Eylül 2007, 17:32:52
hiç kimsenin :P
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: haunting - 15 Eylül 2007, 21:48:42
beatles posterımde oldu duvarımda  :D
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: rebel_burju - 15 Eylül 2007, 22:01:12
ogün sanlısoy_mehmet demirdelen ve c.ronaldo dolu odammmmmm
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: jEEnk - 15 Eylül 2007, 22:41:28
barış mançooooo
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: guerra_trock - 16 Eylül 2007, 00:43:40
judas priest,dark tranquillity,immortal,behemoth,dark funeral,satyricon,slayer,dark throne,barış manço,marduk,borknagar,teoman,elvis,aylin aslım,replikas,110,janis joplin,sünger bob,white snake,şebnem ferah,kurtalan express,bob marley,dimmu borgir,kiss,marilyn manson,unearth,pink floyd,tankard,ıron maiden,the doors,alice cooper,demir demirkan,hayko cepkin,özlem tekin,w.a.s.p.,mavi sakal,false in truth,jimi hendrix

hocam senin duvar gözükoyrmu veya odada cama filanda mi yapiştirdin odan işik almiyor yaw
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: haunting - 16 Eylül 2007, 14:42:14
odamda 2 cekyat bıde bılgısayar masası var onun dısında acıkta kalan her yer dolu
bugunde rollıng stone den dev GUNS N`ROSES aldım  ;D
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: guerra_trock - 16 Eylül 2007, 14:43:35
badana  çatlsana haberin olmayacak yaw
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: haunting - 16 Eylül 2007, 14:45:29
 ;D ;D ;D
catladığı anda posterler duser ancak ole anlarım   ;D
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: guerra_trock - 16 Eylül 2007, 14:47:46
çatladiği an  inmez aşşaği badana patladiği zaman dökülür zaten o taşta  iner aşşaği komple ;)
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: haunting - 16 Eylül 2007, 14:50:37
hocam  dur yaw
 yusuf yusuf edıcem uyuyamıcam her an kafama
tas dusucek dıe  :o
 
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: guerra_trock - 16 Eylül 2007, 15:08:18
yaniii dikkatli ol
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: haunting - 16 Eylül 2007, 15:10:04
gökten deil odadan yağcak die korkar oldum senın yuzunden  :'( :P
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: cnsn - 17 Eylül 2007, 12:01:18
2 tane marilyn manson,hayko cepkin,deniz yılmaz,metin türkcan,kapının arkasını kaplayacak boyutta şebnem ferah ;D
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: cemetery__princes - 17 Eylül 2007, 20:24:51
artık yokk
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: pastorizemal - 19 Eylül 2007, 01:48:58
badana çatlsana haberin olmayacak yaw
;D ;D ;D
catladığı anda posterler duser ancak ole anlarım ;D
çatladiği an inmez aşşaği badana patladiği zaman dökülür zaten o taşta iner aşşaği komple ;)
hocam dur yaw
 yusuf yusuf edıcem uyuyamıcam her an kafama
tas dusucek dıe :o
 
yaniii dikkatli ol
gökten deil odadan yağcak die korkar oldum senın yuzunden :'( :P
artık yokk
ilk 2 arkadaşa diyeceğim şudur burası topic muhabbet için MALT BOX var. 3. arkadaş odanda poster varsa isimlerini yazmalısın yoksa bizene ;) yanlış anlaşılmasın moderatör felan değilim ama uyarma gereği duydum....
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: domates - 19 Eylül 2007, 01:57:39
hole, corky, chaplin, brando, madonna.
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: reptile89 - 19 Eylül 2007, 02:21:42
ya kendi resmim war,yeter...her ewe lazım bnce :P
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: TaLia - 20 Eylül 2007, 16:03:17
YÜKSEK SADAKAT, Malt, Hayko Cepkin, Sebo, Mor ve Ötesi vs. vs.
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: rodyan - 21 Eylül 2007, 01:02:24
yok birader duvarlar yeni boyandı.. yazık a...    bi çivi tutturdum   dünya haritasını astım o olmadan yaşayamam..   7 sene oldu ya..  :-\ alıştım onun ordaki   varlığına..
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: kutupayısı - 25 Eylül 2007, 00:04:23
sin city
pentagram'ın elemanlarının ayrı ayrı + albüm kapakları(a4 boyutunda)
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: hardrockcafe - 25 Eylül 2007, 14:46:14
pentagram elemanlarının 3 boyurlu 8 posteri var gerisi olmuş olmamış boşş zaten ;)
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: emreua - 13 Ekim 2007, 20:04:43
3 tane galatasaray 2 tane malt 1 tane harry potter
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: haunting - 13 Ekim 2007, 20:06:24
ya kendi resmim war,yeter...her ewe lazım bnce :P
resmini göndersene  ;D
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: ANIIL - 13 Ekim 2007, 21:59:06
sebnem ferah  teoman  ve   malt
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: punksm - 28 Ekim 2007, 23:19:57
lordi , muse , HIM , pink floyd , green day bide metallica posterim var bi de avril posterim vardı ama onu köpeğim parçaladı >:( >:(
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: hakuna_matada - 09 Kasım 2007, 14:39:31
kimsenin yok
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: snng - 06 Aralık 2007, 14:14:43
en aşşa 10 tane vardı ablam aldı
muse avril trivium duman(3 tane falan) apocalyptica
daha vardı ama simdi ablamın odasındalar:'( :'(
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: rockülen* - 25 Aralık 2007, 23:18:20
aradım taradım sonunda star wars ı buldum ve katlayıp dolaba koydum   derrrrmişim (ne salak bir kelime oldu) zınk diye yapıştırdım
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: nonconformıst - 26 Aralık 2007, 14:17:35
benle kardeşimin resmini puzzle yaptırıp asmak isteme eğilimi gösteriyorum şu günlerde ;D büyük resimlerden daha iyi olur heralde ::)
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: panicky - 26 Aralık 2007, 20:22:36
Ville valo ve roberto carlos  ;D
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: TaLia - 27 Aralık 2007, 15:17:03
Yuksek Sadakat, Malt, Mor ve Ötesi, Muse, Duman, Gripin, Sebo, Hayko vs...
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: jenna-beth - 27 Ocak 2008, 21:29:44
kurban, deftones  bide kankamla çekilmiş fotorafımız:D
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: spiritless00 - 27 Ocak 2008, 23:33:24
artıkk yook :'( :'( :'( :'( :'(
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: WaLWe - 28 Ocak 2008, 11:11:46
büyük devrimci CHE nin posteri var ayrıca kasabian limp bizkit
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: spiritless00 - 28 Ocak 2008, 23:20:41
bnde de atatürk var poster saylırmı?? ;)
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: blackbass - 29 Ocak 2008, 13:11:27
bnde de atatürk var poster saylırmı?? ;)
emin ol posterlerin en iyisi..!! ben de tavana büyüüük bişey asmayı düşünüyorum.
ayrıca duvarımda birsürü poster var da en beğendiklerim metalica,dimmu borgir,slayer,Efes Pilsen,malt posterrlerii(blue jean'in vermiş olduğu poster)
tabi güzel posterler de var başka ama en sevdiklerim ve bana en yakın olanlar bunalr.mesela manic street preachers ım da var şebo da var :P ama posterlerin her türlüsünü severim ben. :P :D
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: yağMURat - 29 Ocak 2008, 18:33:09
.....gripin var bide blue jean takvimi........
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: spiritless00 - 29 Ocak 2008, 19:02:52
bnde de atatürk var poster saylırmı?? ;)
emin ol posterlerin en iyisi..!! ben de tavana büyüüük bişey asmayı düşünüyorum.
ayrıca duvarımda birsürü poster var da en beğendiklerim metalica,dimmu borgir,slayer,Efes Pilsen,malt posterrlerii(blue jean'in vermiş olduğu poster)
tabi güzel posterler de var başka ama en sevdiklerim ve bana en yakın olanlar bunalr.mesela manic street preachers ım da var şebo da var :P ama posterlerin her türlüsünü severim ben. :P :D

 :) ne mutlu türküm diyene!!.. :) C* C* C* C*
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: Kafile - 30 Ocak 2008, 10:45:47
3 Iron Maıden % Metallica 1 Marilyn Manson 1 Ramirez(marilyn'in Gitaristi) 1 Malt:D

1 Cem Köksal 2 Linkin Park 1 Dream Theatre eklenmiştir
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: panicky - 30 Ocak 2008, 19:46:46
ben steve vai ve metoboyunkini astıydım demincek  ;D
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: $£ß0!sT - 17 Şubat 2008, 21:48:43
şebo posterlerim var sürüyle BEŞİKTAŞ posterlerine yer kalmadı artık :D
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: ASLI_YS - 26 Şubat 2008, 00:22:04
yüksek sadakatten başka bişe yok :D
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: sessiz ölüm - 29 Mart 2008, 21:57:14
gripin , manga, 2 tane avril , tokio hotel var ama fıstıqm çok istio ona vercem :D harry potter,
emre aydınn
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: 2Rule - 29 Mart 2008, 23:33:21
eskiden vardı, söktüm kaldırdım.

t-mac, VC, tim duncan'ın yanyana durduğu bi tane, VC'nin raptors forması girdiği zamanlarda tam smaç basıcakken, havada asılıyken pota altından çekilen fotoğrafından, bi tane kurban tekrar bir araya geldikten sonra çektirdiği fotoğraftan, bi tane star wars III: revenge of the sith gibi bi kaç tane daha hatırlayamadığım posterlerim vardı.
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: sessiz ölüm - 30 Mart 2008, 21:08:49
gripin , manga, 2 tane avril , tokio hotel var ama fıstıqm çok istio ona vercem :D harry potter,
emre aydınn

bgn teoman ve blue da ekledim :D
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: nonconformıst - 30 Mart 2008, 21:12:47
kimin değil ya kocaman bir dünya var işte istediğim yere istediğim zaman vs vs vs
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: sessiz ölüm - 31 Mart 2008, 21:07:47
gripin , manga, 2 tane avril , tokio hotel var ama fıstıqm çok istio ona vercem :D harry potter,
emre aydınn

bgn teoman ve blue da ekledim :D


teoman , harry potter,badem ve kaan tangöze posterleride eklnmştr :D ;D
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: m3r8e - 12 Mayıs 2008, 18:50:58
kocaman bi cenk durmazel(kendim yaptım),gripin,yüksek sadakat,teoman ve kurban bide askım ;D ;)
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: pantera - 12 Mayıs 2008, 23:22:37
Kocaman sexy, artist bi posla Koray Candemir posteri.Kücük bi Kargo posteri.Veeee Metallica nin orta boyda bi posteriii ;DOnun haricinde benim ve vazgecilmez 3 kankamin resimleri var odamdaa bi de konser resimleriiii ;D ;D ;D
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: baronez - 14 Mayıs 2008, 23:14:12
kocaman bi cenk durmazel(kendim yaptım)

kıskandımmmm :-[benim duvarım yeni boyandı ama boyanmadan önce ve yakın bir zamanda duvarlarım hüseyinimin fotolarıyla dolucak(YALIN)...Duvarımda yer yoktu öncede Hüseyinin fotolarından yine öyle olucak inşallah.Ama ben gerçekten kıskandım bende Cenk abinin resmini istiyorum
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: 2Rule - 15 Mayıs 2008, 00:15:40
hüseyin... hüso... hüsamettin... küçük hüsamettin...
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: free_crowded - 15 Mayıs 2008, 17:23:55
hayko cepkin,aslı,gökçe,gripin,üçnoktabir...ve daha bir sürü....;D;D
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: emregencer - 25 Temmuz 2008, 12:29:01
Şebnem Ferah....Teoman
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: pantera - 27 Ekim 2008, 01:54:01
Evet öyle ;) ;D ;D
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: baronez - 28 Ekim 2008, 23:08:34
hüseyinimin fotolarıyla dolucak(YALIN)...

Bu arada dikkatimi cekti. Yalın'ın aslında adı Hüseyin Yalın degil mi?
Yani "Yalın" soyadı. (: (Degil mi?)
[/quote]

Evet.'Hüseyin Yalın'...Soyadını kullanıyor.
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: emre_1907 - 17 Ağustos 2009, 01:27:29
Canım sıkıldıkça değiştırırım ama şu anda
Şebnem FERAH
Metallııca
Marılyn MANSON
Slipknot
Cem ADRİAN
Judas PRIEST
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: aLwaysSoLitary - 24 Ağustos 2009, 15:13:28
AvrıL Lavigne ve Teoman...!!
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: tamam mi devam mi - 07 Ekim 2009, 11:45:00
koskocamaaaaaan imzali Mor ve Ötesi posteri vaaaaaar :P ::)
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: MACENAM - 16 Ocak 2010, 13:21:55
HAYKO+MALT+ŞEBNEM FERAH+BEN 10 ;D+OGÜN SANLISOY+MERCEDES BENZ OTOBÜSLERİ+TOKİO HOTEL
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: Trade Mad - 27 Mayıs 2010, 12:14:06
Freddy vs. Jason, Joker, Terminator Salvation, Kurban, HIM..
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: MaltN-Roll - 09 Haziran 2010, 21:00:29
Athena ve Malt
Başlık: Ynt: Odanızda Kimin Posterleri Var ?
Gönderen: mefailun - 03 Kasım 2010, 23:35:44
Fırat  ;D