100471 İleti 1642 Konu - Gönderen: 8961 Üye - Son Üye: aragorn

Gönderen Konu: okula gitmeme bahaneleri  (Okunma sayısı 68467 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

HATE
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 43
  • Popülerlik: 0
Ynt: okula gitmeme bahaneleri
« Yanıtla #15 : 27 Şubat 2007, 21:57:54 »
0
sırada da uyumak çok zor oluyor ama yaa ;D
eheueheu ewt ya ;D

süper hasta takliti yaparım. hatta bi keresinde bütün yemekleri karıştırıp kusmuş gibi yapmıştım ;D
iğrencim :-\
ben bir cimLeLik nokta değiL... "hayatımsın" cümLesindeki gizLi özne sanmıştım kendimi

...................................................................

herşeyi bilmene gerek yok... haddini bil yeter...

Silhouette
  • Süper Malt Fan
  • *
  • İleti: 218
  • Thumbs Up!
  • Popülerlik: 0
    • http://soundlessness.net
Ynt: okula gitmeme bahaneleri
« Yanıtla #16 : 28 Şubat 2007, 14:31:22 »
0
Ne bahanesi ya, artık "Gitmicem bugün" diyorum, dönem sonunda notlar açıklanınca da bütün senelik azarımı peşin peşin yiyorum  :D
" Let me clear your dirty wings "

clgn448
  • Vazgeçilmez Fan
  • *
  • İleti: 3283
  • celegene
  • Popülerlik: 0
Ynt: okula gitmeme bahaneleri
« Yanıtla #17 : 28 Şubat 2007, 15:09:12 »
0
bugün okula gitmedim uzun zamandan beri dewamsızlık yapmıosanız bu işe yarayabilir
bir gece önceden belirli aralıklarda öksürülür enne doal olarak neyim war die birz boazım ağrıo falan dersiniz sabah uyandığınızda sesinizi hfif kısarak konuşarak bugün önemli bi ders olmadıını söylerseniz tamamdır/eğer anne weya babanız örtmen diilse)
top yan ağlarda ben ağlamaz mıyım 
*HGÖ*

HATE
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 43
  • Popülerlik: 0
Ynt: okula gitmeme bahaneleri
« Yanıtla #18 : 01 Mart 2007, 14:02:47 »
0
öğle arasından sonra gitmedim vala okula. kendimi msne falan verdimmm

hoca yokmuş dedim :-\
ben bir cimLeLik nokta değiL... "hayatımsın" cümLesindeki gizLi özne sanmıştım kendimi

...................................................................

herşeyi bilmene gerek yok... haddini bil yeter...

illegal_xx
  • Ultra Malt Fan
  • *
  • İleti: 817
  • | - Stüdyoİmge - |
  • Popülerlik: +1
    • Türkçe Konuş
Ynt: okula gitmeme bahaneleri
« Yanıtla #19 : 02 Mart 2007, 22:01:31 »
0
"hadi kalk bak geç kalacan" uyanığım ama çaktırmıyorum bu uyandırma 5 kez daha sürer ardından saat okul saatini geçince uyanırsın "tüh ya uyanamadım geç kaldıkm anne niye uyandırmadın beni bak devamsılzlık birgün fazlalaştı :p"



demek bole okula gelmıon annene solıyımde gor gununu vee yada abılerınden bırıne
arkadaş dedik bağrımıza yaptık şunun yaptığına bakın :p
bende seni söylerim :p
Altındaki Arabayı Sat Sonra Görüşelim..
https://www.süperteklif.com/süper-uye-formu.aspx?rid=GMXg3JyfByI_____eql____

nonconformıst
  • Vazgeçilmez Fan
  • *
  • İleti: 1768
  • Popülerlik: 0
Ynt: okula gitmeme bahaneleri
« Yanıtla #20 : 02 Mart 2007, 22:04:05 »
0
aaa sunun yaptıına bak
Gördüğümü görecekler diye ödüm geriliyor

zomozo
  • Vazgeçilmez Fan
  • *
  • İleti: 1037
  • Popülerlik: 0
Ynt: okula gitmeme bahaneleri
« Yanıtla #21 : 02 Mart 2007, 22:15:48 »
0
akşamdan hafiften öksürmeler yatarken çok kötüyüm we boğazım ağrıyo(zaman zaman dişte olabilir:D)sabahta hafif bi numara we bütün gün msn we internet sizindir kesin çözüm ;) :) ;D
Once more I say goodbye,to you...

vegaangldream
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 23
  • Popülerlik: 0
Ynt: okula gitmeme bahaneleri
« Yanıtla #22 : 02 Mart 2007, 23:25:35 »
0
ya yarın matematik sınavı var bırakın da çalışayım ya offfffffffffffffff derim

dawn_ea
  • Vazgeçilmez Fan
  • *
  • İleti: 1259
  • eşit ağırlık..
  • Popülerlik: 0
Ynt: okula gitmeme bahaneleri
« Yanıtla #23 : 10 Mart 2007, 22:27:29 »
0
of anne ya hergün gidiyorum bir günde gitmesem nolcakki.
ya yarın doğru düzgün dersler yokki
of anne çok hastayım
*benim bide sinizütlerim var onu çok kullanırım ;D

Anders
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 23
  • Popülerlik: 0
Ynt: okula gitmeme bahaneleri
« Yanıtla #24 : 11 Mart 2007, 02:02:33 »
0
okulum ile yurdumun arası yaklasık 15 dakka ve sabah 9 da ders vardır ben saat 8.30 da kalktım baktım dısarda deli gibi yağmur yaıor aman yağmur yaıo semsiyem yok geri yat :D
Dark Life Dark Future

emreua
  • Mega Malt Fan
  • *
  • İleti: 412
  • Popülerlik: 0
Ynt: okula gitmeme bahaneleri
« Yanıtla #25 : 11 Mart 2007, 10:07:57 »
0
ders yok:D
bişey bulamıyorum belki sonra bulunca imzamı değiştirebilirim

emreua
  • Mega Malt Fan
  • *
  • İleti: 412
  • Popülerlik: 0
Ynt: okula gitmeme bahaneleri
« Yanıtla #26 : 11 Mart 2007, 10:09:45 »
0
ya benim abim istediği zaman gidio istediği zaman gitmio ya:S ben nie öyle değilim :'(
bişey bulamıyorum belki sonra bulunca imzamı değiştirebilirim

hardrockcafe
  • Vazgeçilmez Fan
  • *
  • İleti: 2704
  • GıBsoN Les PauL & 0.2 Pena / Mutlu olup unutmaya..
  • Popülerlik: 0
    • My space
Ynt: okula gitmeme bahaneleri
« Yanıtla #27 : 11 Mart 2007, 12:03:49 »
0
hoca gelmemiş. ondan soraki dersler boştu geldim anne :P ;D
Herkes bana vücudumdaki tırnak izlerini soruyor. "Gamze" diyorum onlar, "küçük gamzecikler"... Küçük sevgilinin yaptığı küçük gamzecikler. Tırnaklarında et parçalarım var. Küfürbaz şairlerin mısraları dolaşıyor seninle dolaştığımız her sokakta. "Siktir olup gittiğini" söylüyorlar kafiye gereği...

pastorizemal
  • Ultra Malt Fan
  • *
  • İleti: 665
  • ne nihilizm ne pragmatizm yaşasın ALKOLİZM....
  • Popülerlik: 0
Ynt: okula gitmeme bahaneleri
« Yanıtla #28 : 11 Mart 2007, 18:31:16 »
0
gazım war...........

nocturnal
  • Süper Malt Fan
  • *
  • İleti: 104
  • Popülerlik: 0
Ynt: okula gitmeme bahaneleri
« Yanıtla #29 : 11 Mart 2007, 23:50:55 »
0
-anne bugün okula gitmek istemiyorum
-neden olum
- çünkü ...
  ... dün başımı sıraya vurmuştum orası şişmiş kocaman olmuş bi doktora gitmek lazım
  ... gözümde bişey var geceden beri rahatsız ediyo sürekli kaşınıyo bak açamıyorum bile gözümü bi doktora gitmek lazım
  ... ya bugün düzgün ders yokki beden beden din din resim resim boşver nolcak
  ... dün dediler bugün tatilmiş okul genel temizlik varmış okulda
  ... dün kavga çıktı okulda bugün 123231354 kişi toplanıp basıcaklarmış okulu bişey olur mazallah
  ... çok kötü bi kabus gördüm anneciğiim ( ühühü diye atlanır annenin kucana kadın ztn yumuşar )
  ... yarın 8 tane yazılı var onlara çalışıcam / - günde 7 dersiniz yokmu sizin / - bitanesi yetişmedi okul çıkışı bi saat daha kalıp olucaz
  ... defterimi kitabımı kaybettim şimdi gitsem abcd hoca kızar boyuna
  ... midemde filler koşuşturuyo gibi hissediyorum
  ... dün okul yıkıldı
  ... bi hocamız ölmüş bugün cenazeye gidicez
  ... seni seviyorum anneciğim ( duygusal numara )
  ... seni seviyorum babacığım ( babada hiçbi zaman işe yaramaz yörü lan okula diyip tekme atar )
  ... yarına yetiştirmem gereken bi dolu ödevim var onları yapçam bugün
  ... zaten azıcık devamsızlığım var bişey olmaz nolcak
  ... world of warcraft oynucam
  ... manyağım ben deliyim ( akabinde garip sesler çıkartılır şanslıysanız bi tırsma ortamı yaratabilirsiniz )
  ... kar yağcakmış bugün gelmeyin yarın dediler
  ... dün disipline yolladılar 5 gün okuldan uzaklaştırma aldım anneciğim . süpriiz !
  ... dün birini dövdüm çocuk bugün adam çaırıp dövücek beni
  ... susadım
  ... açım
  ... ya zaten yetişemem şimdi hazırlansam
  ... abcd hoca geç girince derse kızıyo hiç gitmiim daha iyi
  ... okul yolunu unuttum
  ... ben aslında androidim bak buraya basınca çalıışyorum
  ... ev işi yaparım bugün bulaşık yıkarım çamaşır bile yıkarım hadi kurbanın olim

 eskiden az sıkmadım bunları . bu saatten sonra okul mokul kalmadı tabi de kursa gidiyorum ondada gayet yaratıcı sebepler buluyorum gitmemek için bi ara onlarıda yazarım  ;D