MALTrock.biz

:: MALTrock.biz :: => Görüş - İstek - Öneri => Konuyu başlatan: sgokyer - 14 Nisan 2007, 18:51:05

Başlık: Artık konser istiyorum
Gönderen: sgokyer - 14 Nisan 2007, 18:51:05
Abi konyada deli gibi bi dinleyici kitleniz var bi de konyayı görün yaaaaaaaa....
Başlık: Ynt: Artık konser istiyorum
Gönderen: su - 15 Nisan 2007, 16:49:56
Hmm, Konya dinleyici kitlesi temsilci üyesi.
Başlık: Ynt: Artık konser istiyorum
Gönderen: Silence - 15 Nisan 2007, 17:56:17
zincirleme isim tamlaması dediniz.
Başlık: Ynt: Artık konser istiyorum
Gönderen: clgn448 - 17 Nisan 2007, 20:05:14
kayseride daha çok var yaaa ;D ;D
kayseride olsun siz gelirsiniz ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Başlık: Ynt: Artık konser istiyorum
Gönderen: öslem - 05 Mayıs 2007, 11:14:21
bursa da beklio efenim sizi artık
Başlık: Ynt: Artık konser istiyorum
Gönderen: CyclopS - 21 Mayıs 2007, 17:39:59
efendim Trabzon dicem  ;D dinleyici kitlesi nasıl bilmiyorum ama sizi utandırmayacağından eminim :) ben gelcem yeterli olur zaten :P :P ;D
Başlık: Ynt: Artık konser istiyorum
Gönderen: inaneren55 - 29 Mayıs 2007, 15:35:46
Sinop,Samsun buralarda ne kadar izleyici dinleyici var bilmem.Ama bildiim tek şey ben Malt'a yeterim tek Fanlığımla :D :D :D
Başlık: Ynt: Artık konser istiyorum
Gönderen: Lethe - 31 Mayıs 2007, 17:41:30
.. Sevgi YumağI gördüm Sizi ..
Başlık: Ynt: Artık konser istiyorum
Gönderen: serdar - 01 Haziran 2007, 21:01:57
ayın 7 sinde bekliyorum valla ankaraya kıskananlar çatlasın..
Başlık: Ynt: Artık konser istiyorum
Gönderen: xxxburak - 03 Haziran 2007, 17:26:45
bence kesinllikle izmir e bi daha gelmeliler.
cunku izmir de cok buyuk bir hayran kitlesi var.en yakin zamanda MALT izmir e
Başlık: Ynt: Artık konser istiyorum
Gönderen: simsiyah - 08 Haziran 2007, 09:35:21
amiin
Başlık: Ynt: Artık konser istiyorum
Gönderen: amywinehouse - 15 Haziran 2007, 15:05:30
konser istiyorıum evet iş dolayısıyla gtmem gereken teoman balans konserlerıyle,mevcut malt konserleri sinir bozucu olucak derecede okadar cakıştı geçen aylarda.bol bol konser ıstıyorum telafi için!
Başlık: Ynt: Artık konser istiyorum
Gönderen: illeth - 15 Haziran 2007, 18:11:30
bende özelliklen balansta bi konser isterdim
bide rebel yellerini de bu konserde çalmalarını isterdim :D
mesela haftaya felan çok güzel olurdu doorusu ;)
Başlık: Ynt: Artık konser istiyorum
Gönderen: rebel_burju - 03 Ağustos 2007, 18:09:56
konser istiyorum ama cenk abinin dediği gibi 18 yaş sınırı olmasın süper dolar mekannnn
Başlık: Ynt: Artık konser istiyorum
Gönderen: alicetin - 03 Ağustos 2007, 18:11:01
konser istiyyorum ama cenk abinin dediği gibi 18 yaş sınırı olmasın süper dolar mekannnn
ewet ya çünkü buranın %50sinden fazlası 18yaş altı
Başlık: Ynt: Artık konser istiyorum
Gönderen: sibi_sun - 07 Ağustos 2007, 15:40:47
Konser zamanlarini ve yerlerini fanlara mail atsaniz ne güsel olurdu?
Başlık: Ynt: Artık konser istiyorum
Gönderen: |nemesis| - 07 Ağustos 2007, 16:37:09
bizim forumdan takip etmemiz daha güzel olmaz mıydı? ::) kolayına kaçmadan ::)
Başlık: Ynt: Artık konser istiyorum
Gönderen: rebel_burju - 12 Ağustos 2007, 20:54:26
ya ist konser olsun ama 18 yaş sorrunu olmasınnn lütfennn
Başlık: Ynt: Artık konser istiyorum
Gönderen: şamşeytanı - 13 Ağustos 2007, 02:10:35
adana'da bir konser olsun istiyorum. 18 yaş sınırı ile ilgili problemi aşalı yıllar oldu. 18 yaş sınırı ile ilgili problemi olanlar düşünsün  ;D ;D
Başlık: Ynt: Artık konser istiyorum
Gönderen: |nemesis| - 13 Ağustos 2007, 02:12:24
bende istiyorum o zaman.istiyim istedim bi an.şeytandan altta mı kalıcam :P
Başlık: Ynt: Artık konser istiyorum
Gönderen: şamşeytanı - 13 Ağustos 2007, 02:15:39
iste be nemesis bizi kim tutar da  bizi dikkate alan yok ben boş boş söylüyorum valla ne gelen var ne giden
Başlık: Ynt: Artık konser istiyorum
Gönderen: |nemesis| - 13 Ağustos 2007, 02:21:46
bencede sonuçta bi organizasyon varsa konser yapılır.adamlar "haydii konser yapalım" diyipte yapmıyolar ki.olsun biz yinede isteyelim..
Başlık: Ynt: Artık konser istiyorum
Gönderen: şamşeytanı - 13 Ağustos 2007, 03:06:45
zaten adamlara ne diyeceksin buyrun bize gidelim annem çok güzel yemekler yaptı hem çalar hem söyleriz hep beraber mi diyeceğiz ;D gerçi çok hoşuma giderdi ya ;) adamları birilerinin çağırması felan gerekiyor heralde ben çağırıyorum ama ben de organizatör değilim işe yaramıyor.organizatör mü olsam ne yapsam.uzun lafın kısası adanaya gelin yavvvv
Başlık: Ynt: Artık konser istiyorum
Gönderen: thewitchof_punk - 13 Ağustos 2007, 14:06:16
o değil de malt bize hala bir yaş sınırsız konser borçlu unutmadık :P
Başlık: Ynt: Artık konser istiyorum
Gönderen: alicetin - 13 Ağustos 2007, 20:05:47
zaten bir çoğumuz 18in altındayız.kendileri için de çok iyi olur yaş sınırı koyulmaması...tabi adana'da bir konser ihtimali varsa :(  ::)
Başlık: Ynt: Artık konser istiyorum
Gönderen: later_days - 14 Eylül 2007, 11:52:24
EVET KAYSERİDE NEDEN OLMUYO NEDENSE HEP BÜYÜK SEHİRLERDE OLUYO
Başlık: Ynt: Artık konser istiyorum
Gönderen: barısch.tugce121 - 17 Eylül 2007, 18:45:01
sibi_sun katılıorm sana ama onunla wakit kaybedeceklerini sanmam :D nese kıbrısa gelin nolur bazen akşamları hayalini kuruom naapardım o zmn :-\  :'( nese bekliormmmm kıbrısaaaa
Başlık: Ynt: Artık konser istiyorum
Gönderen: drummer-tr - 06 Ekim 2007, 23:43:35
herkese öncelikle selam izmirin dinleyici kitlesi hakkında hiç bir fikrim yok ama sizleri burada görmek gerçekten isteriz.ama konser +18 olmazsa sevinirim --malt-rock İZmİR-- :o
Başlık: Ynt: Artık konser istiyorum
Gönderen: hulusi - 12 Ekim 2007, 20:46:24
zaten bir çoğumuz 18in altındayız.kendileri için de çok iyi olur yaş sınırı koyulmaması...tabi adana'da bir konser ihtimali varsa :(  ::)

olsun yaw adana da bi konser
Başlık: Ynt: Artık konser istiyorum
Gönderen: Be_Fearless - 13 Ekim 2007, 12:23:17
herkese öncelikle selam izmirin dinleyici kitlesi hakkında hiç bir fikrim yok ama sizleri burada görmek gerçekten isteriz.ama konser +18 olmazsa sevinirim --malt-rock İZmİR-- :o

forumu takip edersen..izmir konseri var yaş sınırıda yok ;)
Başlık: Ynt: Artık konser istiyorum
Gönderen: rawsem - 13 Ekim 2007, 14:02:25
kayseriye bekliyoruz sizi lütfen gelin yaa
Başlık: Ynt: Artık konser istiyorum
Gönderen: ANIIL - 14 Ekim 2007, 08:06:54
izmir e gelmenizi istiyoruz
Başlık: Ynt: Artık konser istiyorum
Gönderen: panik_431 - 29 Ekim 2007, 12:45:15
lütfen Kayseri veya Sivas'a gelin! yoksa ikisinede gelin :P ben hepsine giderim :P
Başlık: Ynt: Artık konser istiyorum
Gönderen: Shevchenko - 30 Kasım 2007, 12:41:59
   Lütfen cenk abi güray abi gelin bir kez daha izmire gelcekseniz ne zaman gelceniz biz ooze venue konserinde arkadaşımla birlikte sabahlara kadar dışarıda kalma pahasına geldik konsere bir kez daha olsun bir kez daha geliriz hatta bin kez daha 1 numara MALT ;D ;D ;D
Başlık: Ynt: Artık konser istiyorum
Gönderen: inaneren55 - 06 Aralık 2007, 20:51:59
alırsınız siz konseri :P :D
ooohhh Cenk de askere gitti Barış da gidiyor bekleyin. canıma da değsiiin. biz gidemezken elli kere gittiniz lan konsere :P :D ;)
yok size konser monser...
youtube ve Malt albümü var askerlikler bitene kadar( tabii biterse)
korku filmi gibi konuştum ya :S :P
:D
Başlık: Ynt: Artık konser istiyorum
Gönderen: cutie rocker - 30 Aralık 2007, 13:11:42
Askerliklerden fırsat kalırsa kıbrıs'a da bekleriz ;Dyoksa fazla mı uçtum? ;D
Başlık: Ynt: Artık konser istiyorum
Gönderen: burock_1905 - 01 Ocak 2008, 19:50:46
ıspartaya da bekleris
Başlık: Malt la iletişim Kurmam lazım (:::
Gönderen: leitrew - 03 Ocak 2008, 01:35:57
merhabalar ben zonguldak'tan Can ..sizinle irtibata geçmem lazım ..Konser Organize etmek istiyorum ve aklıma Malt geldi ..cevabınızı bekliyorum ..
Başlık: Ynt: Artık konser istiyorum
Gönderen: moraal - 03 Ocak 2008, 16:14:52
cvbını aLıcaksın :P
Başlık: Ynt: Artık konser istiyorum
Gönderen: morG - 30 Mayıs 2008, 16:45:33
yaa gaziantepdeee eeee lütfeeen  :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Başlık: Ynt: Artık konser istiyorum
Gönderen: mob - 19 Haziran 2008, 16:27:13
abicim Diyarbakır'a da konser verin söz moron moron bakmicaz nolur yaw nolur çok seviyoruz cümleten seviyoruz maltı... ;D
Başlık: Ynt: Artık konser istiyorum
Gönderen: rebel_burju - 28 Temmuz 2008, 10:12:03
istanbulda konser ne zmn olcak? ::)
Başlık: Ynt: Artık konser istiyorum
Gönderen: dark_dreams - 28 Temmuz 2008, 17:38:59
AYDIN'A BEKLİORUZZ. Ben burak bildirenle de görüşmeye çalıştım ama cevap gelmedi:S lütfen ya çok istiyorumm geliinn lütfeennn burda sizi bekleyen bi sürü hayran war.. .
Başlık: Ynt: Artık konser istiyorum
Gönderen: tanjel - 27 Ekim 2008, 19:10:20
arkadaşlar malt üyelerine ulaşabileceğim bir mail telefon numarası  bulabilirmiyiz acaba? bir organizasyon için gerekli yardımcı olursanız sevinirim
Başlık: Ynt: Artık konser istiyorum
Gönderen: emeLL - 12 Haziran 2010, 12:38:00
Konser isteriz!  :D
Başlık: Ynt: Artık konser istiyorum
Gönderen: senbenibiliorsun - 10 Mayıs 2011, 02:22:08
denizli, evet denizli. bidaha söylüyorum denizli. gerçekten denizli...