100471 İleti 1642 Konu - Gönderen: 8961 Üye - Son Üye: aragorn

Gönderen Konu: Malt'ı MALTrock.biz'de dinleyin ;)  (Okunma sayısı 1943 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Trade Mad
  • Administrator
  • *
  • İleti: 303
  • ben mutluyum ulan!
  • Popülerlik: +18
    • Mert Güner
Malt'ı MALTrock.biz'de dinleyin ;)
« : 28 Şubat 2007, 19:38:32 »
0
  • Aşkın Gözü
  • Deprem
  • Motor

parçalarını www.MALTrock.biz ana sayfasından dinleyebilirsiniz... ;)
söyledikçe gerçek olucak: "ben mutluyum ulan!"

clgn448
  • Vazgeçilmez Fan
  • *
  • İleti: 3283
  • celegene
  • Popülerlik: 0
Ynt: Malt'ı MALTrock.biz'de dinleyin ;)
« Yanıtla #1 : 05 Mart 2007, 17:38:02 »
0
sadece ana sayfa diil de forumdaykende dinliyebilsek süper olcak walla
top yan ağlarda ben ağlamaz mıyım 
*HGÖ*

Trade Mad
  • Administrator
  • *
  • İleti: 303
  • ben mutluyum ulan!
  • Popülerlik: +18
    • Mert Güner
Ynt: Malt'ı MALTrock.biz'de dinleyin ;)
« Yanıtla #2 : 18 Mart 2007, 18:54:56 »
0
sadece ana sayfa diil de forumdaykende dinliyebilsek süper olcak walla

Forumdayken sürekli Malt şarkılarının çalması, forumu aşırı derecede yavaşlatıcaktır....  :)
O yüzden ana sayfa açıkken forumu ayrı pencerede açarak dinleyiniz...  ;)
söyledikçe gerçek olucak: "ben mutluyum ulan!"

Lethe
  • Süper Malt Fan
  • *
  • İleti: 237
  • .. We'd see the Day when Nobody Died ..
  • Popülerlik: 0
Ynt: Malt'ı MALTrock.biz'de dinleyin ;)
« Yanıtla #3 : 05 Haziran 2007, 14:50:49 »
0
yes dIkIdIk.
.. Death is certain, but Life is a choice ..

nonconformıst
  • Vazgeçilmez Fan
  • *
  • İleti: 1768
  • Popülerlik: 0
Ynt: Malt'ı MALTrock.biz'de dinleyin ;)
« Yanıtla #4 : 23 Haziran 2007, 19:37:03 »
0
klipleride görebilsek iyi olurdu ::)
Gördüğümü görecekler diye ödüm geriliyor

rarely
  • Vazgeçilmez Fan
  • *
  • İleti: 1168
  • Popülerlik: 0
    • rarely
Ynt: Malt'ı MALTrock.biz'de dinleyin ;)
« Yanıtla #5 : 19 Temmuz 2007, 00:35:04 »
0
klipleride görebilsek iyi olurdu ::)
biz sana özel olarak klip çekip koycaz foruma :P
ediyesel titinet

guerra_trock
  • Vazgeçilmez Fan
  • *
  • İleti: 2467
  • Popülerlik: 0
Ynt: Malt'ı MALTrock.biz'de dinleyin ;)
« Yanıtla #6 : 08 Ekim 2007, 19:22:45 »
0
klipleride görebilsek iyi olurdu ::)
biz sana özel olarak klip çekip koycaz foruma :P

cenkte bizi göreceh mi ::)
Think Locally, Fuck Globally

ANIIL
  • Süper Malt Fan
  • *
  • İleti: 145
  • YA HEP İNANDIGIN ŞEY GERCEK DEGİL SE !
  • Popülerlik: 0
Ynt: Malt'ı MALTrock.biz'de dinleyin ;)
« Yanıtla #7 : 14 Ekim 2007, 08:16:16 »
0
yav kardeşim cenki boş ver   güray gürsoy var barış ertuc var biz hep böyle burdamı olcaz
HERŞEY MALT İÇİN !  MENAJER VE ORGANİZATÖR