100471 İleti 1642 Konu - Gönderen: 8961 Üye - Son Üye: aragorn

Gönderen Konu: Malt Rock radyo açalım mı?  (Okunma sayısı 8099 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

moraal
  • Ultra Malt Fan
  • *
  • İleti: 891
  • Popülerlik: 0
Malt Rock radyo açalım mı?
« : 20 Ocak 2007, 22:22:46 »
0
açalım?hatta hemn bn açayım?:D
I Like Living dead,i'LL never die. . .

ntrl-born-killer
  • Malt Fan
  • *
  • İleti: 64
  • Mal(t)Fan
  • Popülerlik: 0
Ynt: Malt Rock radyo açalım mı?
« Yanıtla #1 : 20 Ocak 2007, 22:25:46 »
0
açarsan destekleriz  tabi neden olmasın ;)

moraal
  • Ultra Malt Fan
  • *
  • İleti: 891
  • Popülerlik: 0
Ynt: Malt Rock radyo açalım mı?
« Yanıtla #2 : 20 Ocak 2007, 22:27:44 »
0
yani hemn kurabilirim...kurim bn o zman
I Like Living dead,i'LL never die. . .

Zee-beLL
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 12
  • - - - - -<3
  • Popülerlik: 0
Ynt: Malt Rock radyo açalım mı?
« Yanıtla #3 : 20 Ocak 2007, 23:40:22 »
0
tam süper olur bence... :D
Aşkın gözü kör olabilir ama
İnan bana karnı açtır
İyi sindirilmemiş bir aşk
Üçüncü tekillere muhtaçtır!!

kutbukuzey
  • Ultra Malt Fan
  • *
  • İleti: 568
  • Popülerlik: 0
    • myspace
Ynt: Malt Rock radyo açalım mı?
« Yanıtla #4 : 21 Ocak 2007, 01:23:42 »
0
ya bence biraz bekleyelim derim ::) üye sayısı biraz daha artınca daha kayda değer olur bence :)

thewitchof_punk
  • Global Moderator
  • *
  • İleti: 2601
  • Popülerlik: 0
Ynt: Malt Rock radyo açalım mı?
« Yanıtla #5 : 21 Ocak 2007, 01:25:58 »
0
süper fikir çok iyi olur..bi ara da anket açarsın ne çalalım vs gbisinden şöyle herkesin zevkine hitap edicek bi radyo olması herkes için çok iyi olur  :P
"..and maybe knowing isn't the point."Chuck Palahniuk

Trade Mad
  • Administrator
  • *
  • İleti: 303
  • ben mutluyum ulan!
  • Popülerlik: +18
    • Mert Güner
Ynt: Malt Rock radyo açalım mı?
« Yanıtla #6 : 21 Ocak 2007, 01:47:45 »
0
Neden olmasın  ;)
söyledikçe gerçek olucak: "ben mutluyum ulan!"

xxww
  • Mega Malt Fan
  • *
  • İleti: 289
  • Popülerlik: 0
Ynt: Malt Rock radyo açalım mı?
« Yanıtla #7 : 21 Ocak 2007, 12:29:19 »
0
cok iyi olur destekleriz :) 8)
XXXX

arsenik
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 13
  • Hrrr!
  • Popülerlik: 0
    • Fa Anahtarı
Ynt: Malt Rock radyo açalım mı?
« Yanıtla #8 : 21 Ocak 2007, 17:14:50 »
0
telif hakkı ve vesaireleri sorun olma mı?
Özgürlük Emek İster!

Silence
  • Global Moderator
  • *
  • İleti: 2469
  • marks&Silencer
  • Popülerlik: 0
    • www.rockturkey.com
Ynt: Malt Rock radyo açalım mı?
« Yanıtla #9 : 21 Ocak 2007, 17:16:45 »
0
bu yöntemi kullanan çok site var.telif olacağını sanmam.zaten sadece malt şarkıları çalma gibi bir durum olmamalı.
aşkın gözü kör olabilir ama inan bana karnı açtır,iyi sindirilmemiş bir aşk üçüncü tekillere muhtaçtır...

ecee
  • Mega Malt Fan
  • *
  • İleti: 271
  • Popülerlik: 0
Ynt: Malt Rock radyo açalım mı?
« Yanıtla #10 : 21 Ocak 2007, 18:23:11 »
0
açalım valla..sadece malt çalmaz tabi,karıışık rock şarkıları olur..istek felan yaparız site üzerinden..

Deimos
  • Ultra Malt Fan
  • *
  • İleti: 632
  • Popülerlik: 0
Ynt: Malt Rock radyo açalım mı?
« Yanıtla #11 : 21 Ocak 2007, 20:23:19 »
0
Açılırsa iyi olur,hoş olur,dinlenir..
mostly harmless.

Cenk Turanlı
  • Malt Bas
  • *
  • İleti: 143
  • Popülerlik: 0
Ynt: Malt Rock radyo açalım mı?
« Yanıtla #12 : 21 Ocak 2007, 21:59:13 »
0
Çok iyi fikir hakkaten.bi yerli bi yabancı şarkı sırası falan olur.bizimkilere soriim bi ;)

garez
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 27
  • Doğal ol,Traşı kes!
  • Popülerlik: 0
Ynt: Malt Rock radyo açalım mı?
« Yanıtla #13 : 22 Ocak 2007, 02:18:09 »
0
Hatta cenk le üebbet muhabbet i yaparlar.Valla tutum bu olayı

Trade Mad
  • Administrator
  • *
  • İleti: 303
  • ben mutluyum ulan!
  • Popülerlik: +18
    • Mert Güner
Ynt: Malt Rock radyo açalım mı?
« Yanıtla #14 : 22 Ocak 2007, 04:17:57 »
0
http://fm.maltrock.biz adresinden test yayınına başladık  ;)
söyledikçe gerçek olucak: "ben mutluyum ulan!"