100471 İleti 1642 Konu - Gönderen: 8961 Üye - Son Üye: aragorn

Gönderen Konu: [17.02.07] Bronx Konseri  (Okunma sayısı 14304 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

stray
  • Vazgeçilmez Fan
  • *
  • İleti: 1341
  • sözüm ki tek sana geçmez celladımsın ey zaman
  • Popülerlik: 0
Ynt: 17 ŞUBAT CUMARTESİ BRONX KONSERİ!
« Yanıtla #60 : 19 Şubat 2007, 12:54:01 »
0
 :(konser saati benim için baya  bayaaa geçti  :( uamrım bidaki biraz daha erken olur ve bende giderim  ;D konser öncesi buluşamda kesinlikle olmalı daha zevkli geçer 8)
ben gönüllerin V.İ.P. üyesiyim
8) :o

gel sen benim ol  git de bi sümkür vur gelişine kurban!

Lethe
  • Süper Malt Fan
  • *
  • İleti: 237
  • .. We'd see the Day when Nobody Died ..
  • Popülerlik: 0
Ynt: 17 ŞUBAT CUMARTESİ BRONX KONSERİ!
« Yanıtla #61 : 19 Şubat 2007, 13:26:00 »
0
...fakat ön grup ortamı ısıtamadı bnce..

+1

Bu bi saygIsIzLIk oLarak aLgILanmasIn isterim sonuçta bi emek var çIkIp kendi besteLerini çaLdILar yaptIkLarI işe saygIm var ama ortamI IsItamadILar Bence de..
.. Death is certain, but Life is a choice ..

eylül
  • Mega Malt Fan
  • *
  • İleti: 304
  • Popülerlik: 0
    • üçnoktabir
Ynt: 17 ŞUBAT CUMARTESİ BRONX KONSERİ!
« Yanıtla #62 : 19 Şubat 2007, 13:51:06 »
0
hemde bizde sizinle toplu halde tanışırız..;)
bnm böyle bi şansm hiç bi zmn olmucak :'(

niye yahu umutsuz olma..adana'ya da gelirler biz de bir adana buluşması yaparız olur biter ;D üzme kendini ;)

gizem
  • Mega Malt Fan
  • *
  • İleti: 323
  • iki mutsuz
  • Popülerlik: 0
    • üçnoktabir
Ynt: 17 ŞUBAT CUMARTESİ BRONX KONSERİ!
« Yanıtla #63 : 19 Şubat 2007, 14:44:03 »
0
kaçırdığım bir malt konseri daha :'( lütfen adana'ya da gelin :'( :'( tabi +18 olamayan bir yer olsun ;)
ben içimde bir başkayım,dışımdaysa hep aynıyım...

de
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 9
  • Popülerlik: 0
Ynt: 17 ŞUBAT CUMARTESİ BRONX KONSERİ!
« Yanıtla #64 : 19 Şubat 2007, 17:42:51 »
0
bronx konseri fotoları koymaya çalışıyorum ama beceriksiz olduğum için gönderdiğimden emin olamıyorum..

Deimos
  • Ultra Malt Fan
  • *
  • İleti: 632
  • Popülerlik: 0
Ynt: 17 ŞUBAT CUMARTESİ BRONX KONSERİ!
« Yanıtla #65 : 19 Şubat 2007, 18:33:12 »
0
bronx konseri fotoları koymaya çalışıyorum ama beceriksiz olduğum için gönderdiğimden emin olamıyorum..
Biz yardımcı olalım..Yeter ki fotoğraf koyun ;D
mostly harmless.

de
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 9
  • Popülerlik: 0
Ynt: 17 ŞUBAT CUMARTESİ BRONX KONSERİ!
« Yanıtla #66 : 19 Şubat 2007, 18:47:23 »
0
ya işte ekliyorum dosya, gönderiyorum fakat olmuyo. dört kere falan denedim. ya ben malım ya da bilgisayar. var mı başka yöntemi??

apocalypse
  • Ultra Malt Fan
  • *
  • İleti: 861
  • Popülerlik: 0
Ynt: 17 ŞUBAT CUMARTESİ BRONX KONSERİ!
« Yanıtla #67 : 20 Şubat 2007, 18:18:08 »
0
gene gidemedim güzel geçdi demek buda iyi elemişsiniz belli sevindim
LONG LIVE ROCK 'n ROLL!..

Silence
  • Global Moderator
  • *
  • İleti: 2469
  • marks&Silencer
  • Popülerlik: 0
    • www.rockturkey.com
Ynt: 17 ŞUBAT CUMARTESİ BRONX KONSERİ!
« Yanıtla #68 : 22 Şubat 2007, 15:17:54 »
0
imageshack.us adresine yükleyin.oradan boyutunuda küçültebilirsiniz ;)
aşkın gözü kör olabilir ama inan bana karnı açtır,iyi sindirilmemiş bir aşk üçüncü tekillere muhtaçtır...

Zaknafein
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 2
  • Popülerlik: 0
Ynt: 17 ŞUBAT CUMARTESİ BRONX KONSERİ!
« Yanıtla #69 : 22 Şubat 2007, 18:27:33 »
0
konser iyiydi,ön gruba ısınamadım ; biraz çilekeş biraz dorian sanki,coverlar cok saglam oldu bence ozellikle paint it black...ellerinize saglik cenk abi,hayal kurmayi severim,bi ara samsun'da da calarsiniz umarim ;) saygılar basarilar..

Lethe
  • Süper Malt Fan
  • *
  • İleti: 237
  • .. We'd see the Day when Nobody Died ..
  • Popülerlik: 0
Ynt: 17 ŞUBAT CUMARTESİ BRONX KONSERİ!
« Yanıtla #70 : 24 Şubat 2007, 14:41:55 »
0
kaçırdığım bir malt konseri daha :'( lütfen adana'ya da gelin :'( :'( tabi +18 olamayan bir yer olsun ;)

"Adana çIk aradan!'"  :D
.. Death is certain, but Life is a choice ..

zeynep
  • Süper Malt Fan
  • *
  • İleti: 148
  • Popülerlik: 0
Ynt: [17.02.07] Bronx Konseri
« Yanıtla #71 : 31 Mart 2007, 18:49:59 »
0
 antalyaya n zmn geliosnz  :)
zynp