100471 İleti 1642 Konu - Gönderen: 8961 Üye - Son Üye: aragorn

Gönderen Konu: 9 Haziran Parkorman Konseri  (Okunma sayısı 12272 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Silence
  • Global Moderator
  • *
  • İleti: 2469
  • marks&Silencer
  • Popülerlik: 0
    • www.rockturkey.com
Ynt: 9 Haziran Parkorman Konseri
« Yanıtla #15 : 06 Haziran 2007, 20:49:30 »
0
bedava bilet kazanmak için avea hattınızdan 3459'a avea yazıp gönderin arkadaşlar :P
aşkın gözü kör olabilir ama inan bana karnı açtır,iyi sindirilmemiş bir aşk üçüncü tekillere muhtaçtır...

charmed
  • Vazgeçilmez Fan
  • *
  • İleti: 1460
  • AntiRakun
  • Popülerlik: +1
Ynt: 9 Haziran Parkorman Konseri
« Yanıtla #16 : 06 Haziran 2007, 21:10:10 »
0
bedava bilet kazanmak için avea hattınızdan 3459'a avea yazıp gönderin arkadaşlar :P

şaka mı bu? ;D
DüzMantık

Silence
  • Global Moderator
  • *
  • İleti: 2469
  • marks&Silencer
  • Popülerlik: 0
    • www.rockturkey.com
Ynt: 9 Haziran Parkorman Konseri
« Yanıtla #17 : 07 Haziran 2007, 00:16:02 »
0
doğru yahu :D
aşkın gözü kör olabilir ama inan bana karnı açtır,iyi sindirilmemiş bir aşk üçüncü tekillere muhtaçtır...

charmed
  • Vazgeçilmez Fan
  • *
  • İleti: 1460
  • AntiRakun
  • Popülerlik: +1
Ynt: 9 Haziran Parkorman Konseri
« Yanıtla #18 : 07 Haziran 2007, 17:28:13 »
0
ben bu konsere gidemiyorum. salak ablam yüzündne >:(
mor ve ötesi ve malt aynı sahnede ama ben göremicem :'( :'( :'(
DüzMantık

Silence
  • Global Moderator
  • *
  • İleti: 2469
  • marks&Silencer
  • Popülerlik: 0
    • www.rockturkey.com
Ynt: 9 Haziran Parkorman Konseri
« Yanıtla #19 : 07 Haziran 2007, 22:18:08 »
0
auhuaha ben gidiorum :D
aşkın gözü kör olabilir ama inan bana karnı açtır,iyi sindirilmemiş bir aşk üçüncü tekillere muhtaçtır...

sevimliii
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 1
  • Popülerlik: 0
Ynt: 9 Haziran Parkorman Konseri
« Yanıtla #20 : 07 Haziran 2007, 23:22:55 »
0
ben şimdi avedan bedava bilet kazandım  :o ;Dama şimdi bileti kapıda mı veriyorlar yok sa bi şubeden felan gidip mi alıoyruz biri cevap verebilirmi birdee bedava dimiii bilet dala veresi yok dimii.bu patlican feallan meselesi oo çok mutluyum :D ;D :o ::)

Silence
  • Global Moderator
  • *
  • İleti: 2469
  • marks&Silencer
  • Popülerlik: 0
    • www.rockturkey.com
Ynt: 9 Haziran Parkorman Konseri
« Yanıtla #21 : 07 Haziran 2007, 23:31:24 »
0
heralde kapıdan :)
aşkın gözü kör olabilir ama inan bana karnı açtır,iyi sindirilmemiş bir aşk üçüncü tekillere muhtaçtır...

charmed
  • Vazgeçilmez Fan
  • *
  • İleti: 1460
  • AntiRakun
  • Popülerlik: +1
Ynt: 9 Haziran Parkorman Konseri
« Yanıtla #22 : 08 Haziran 2007, 16:04:51 »
0
konsere yarın gidicek en sevdiğim arkadaşlarım.. ;D
video ve resim çekin de siteye koyalım gidemeyenler(galiba sadece ben :'() izleyebilelim...
ayrıca bir de küçük rica mvö'de istiyorum :D :-[
DüzMantık

oneclup
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 1
  • Popülerlik: 0
Ynt: 9 Haziran Parkorman Konseri
« Yanıtla #23 : 08 Haziran 2007, 20:25:12 »
0
arkadaşlar elimde 2 kişilik davetiye var büyük ihtimal gidemicem eger gitmek isteyen varsa 2 kişiye verebilirim

destiny
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 2
  • Popülerlik: 0
Ynt: 9 Haziran Parkorman Konseri
« Yanıtla #24 : 08 Haziran 2007, 22:25:00 »
0
merhaba herkese ben kader patlican konserine 2 kişilik bilet kazandım fakat gidemiyorum gidecek olan bi arkadaş verebilim cvp veririsenz sevirim baiiiiiiiiiiii

destiny
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 2
  • Popülerlik: 0
Ynt: 9 Haziran Parkorman Konseri
« Yanıtla #25 : 08 Haziran 2007, 22:33:32 »
0
u]konserde 15:30 da  ?[[/u]

c33ky_boy
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 1
  • Popülerlik: 0
Ynt: 9 Haziran Parkorman Konseri
« Yanıtla #26 : 08 Haziran 2007, 22:42:57 »
0
ben de gidiyorum ama 2 kişilik bilet daha olsa daha iyi olurdu

stray
  • Vazgeçilmez Fan
  • *
  • İleti: 1341
  • sözüm ki tek sana geçmez celladımsın ey zaman
  • Popülerlik: 0
Ynt: 9 Haziran Parkorman Konseri
« Yanıtla #27 : 09 Haziran 2007, 14:26:04 »
0
bir aksilik olmazsa ordayız malt kaçta çıkcak acep
ben gönüllerin V.İ.P. üyesiyim
8) :o

gel sen benim ol  git de bi sümkür vur gelişine kurban!

charmed
  • Vazgeçilmez Fan
  • *
  • İleti: 1460
  • AntiRakun
  • Popülerlik: +1
Ynt: 9 Haziran Parkorman Konseri
« Yanıtla #28 : 09 Haziran 2007, 14:27:07 »
0
bildiğim kadarı ile konserler 18.00 başlıyor. ama ilk grup kimdir, kim değildir bilemem.
DüzMantık

Silence
  • Global Moderator
  • *
  • İleti: 2469
  • marks&Silencer
  • Popülerlik: 0
    • www.rockturkey.com
Ynt: 9 Haziran Parkorman Konseri
« Yanıtla #29 : 10 Haziran 2007, 00:05:03 »
0
ilk önce malt çıktı ve süper oldu.diğer gruplar ve kişiler bizi pek ilgilendirmiyordu zaten.malt'ın klasik süper konserlerinden biri oldu.tek eksiklik seyircinin şarkılara eşlik etmemesiydi. /ben ve stray dışında :D /

stray'da da bissürü foto var :P koy lem :P
aşkın gözü kör olabilir ama inan bana karnı açtır,iyi sindirilmemiş bir aşk üçüncü tekillere muhtaçtır...