MALTrock.biz

:: Malt :: => Malt => Konuyu başlatan: MaltN-Roll - 29 Nisan 2007, 20:27:21

Başlık: Malt'ı Beyaz Show'da Görmek İster Misiniz?
Gönderen: MaltN-Roll - 29 Nisan 2007, 20:27:21

Arkadaşlar Kanal D Beyaz Show forumlarına Malt'ı ağırlamaları konusunda bi topic açtım.
Girip cevap yazarak desteklemenizi ve topiğin güncel kalmasını rica ediyorum.
Çok yanıtlanan topicleri dikkate alıyorlar,çünkü birçok boş topic var.
Malt'ı Beyaz Show'da da görmek isterdim.Bu yüzden girip üye olup bu topiğe cevap yazmanızı isterim. Teşekkürler..  ;)

http://www.kanald.com.tr/forum/beyazshow/opentopic.asp?Topic_ID=106928
Başlık: Ynt: Malt'ı Beyaz Show'da Görmek İster Misiniz?
Gönderen: theçirkef - 29 Nisan 2007, 20:58:22
Her programa çıkmasınlar bence öyle :S
Başlık: Ynt: Malt'ı Beyaz Show'da Görmek İster Misiniz?
Gönderen: Silence - 29 Nisan 2007, 21:52:21
beyaz şov ile malt olmaz.beyaz şov'un doğasına aykırı.
Başlık: Ynt: Malt'ı Beyaz Show'da Görmek İster Misiniz?
Gönderen: Deimos - 29 Nisan 2007, 21:56:48
Hayır..Olmasın..O adam esprimsi şeylerini malta yapmasın.O boru grup üyelerinin ağzına girmesin.. (o ne ya?!)
Başlık: Ynt: Malt'ı Beyaz Show'da Görmek İster Misiniz?
Gönderen: kutluhan - 29 Nisan 2007, 22:11:23
HAYYYIIIIIIIIIRRRRRRRRR Bu r'ler boşa konmadı buraya  >:(
Başlık: Ynt: Malt'ı Beyaz Show'da Görmek İster Misiniz?
Gönderen: EFE_STYLE - 29 Nisan 2007, 22:14:23
bence katılmasın beyaz showa
cenk abimize malt a yakışmıyo beyaz show,makina gibi  programlar
umarım 1 daha makinaya falan da katılmaz.....

Başlık: Ynt: Malt'ı Beyaz Show'da Görmek İster Misiniz?
Gönderen: su - 29 Nisan 2007, 23:33:43
Niye ya? Beyaz iyidir. Fena da olmaz hani. Olmazdı yani.

Aman fıss.
Başlık: Ynt: Malt'ı Beyaz Show'da Görmek İster Misiniz?
Gönderen: eylül - 30 Nisan 2007, 11:47:56
cık!!beyaz olmaz ya..hiç olmaz hem de..
Başlık: Ynt: Malt'ı Beyaz Show'da Görmek İster Misiniz?
Gönderen: blackrose1984 - 30 Nisan 2007, 15:15:52
beyazmı hmm olmas gibi sanki ağır gelir abilerim oraya  ;)
Başlık: Ynt: Malt'ı Beyaz Show'da Görmek İster Misiniz?
Gönderen: __ROCKFOREVER__ - 30 Nisan 2007, 16:44:31
Aslında Maltın daha fazla tanınması için olabilir.En azında 1-2 şarkı söylerlerdi.
Başlık: Ynt: Malt'ı Beyaz Show'da Görmek İster Misiniz?
Gönderen: sura - 30 Nisan 2007, 19:29:30
bencede sadece 1-2 şarkı söyleyebilirler  :)
Başlık: Ynt: Malt'ı Beyaz Show'da Görmek İster Misiniz?
Gönderen: theçirkef - 30 Nisan 2007, 19:47:32
Valla Malt ve Beyaz'ı aynı kareye oturtamadım bir türlü... Hadi Okan belki bir derece de...
Başlık: Ynt: Malt'ı Beyaz Show'da Görmek İster Misiniz?
Gönderen: MaltN-Roll - 30 Nisan 2007, 21:28:16
ben de sadece daha çok insan tarafından tanınsınlar diye söylemiştim,bir iki parça söyleseler yeterdi.

yani şuan MALT Türkiye'De hakettiği değeri göremiyor,var mı böyle bir grup daha ya,süper değiller mi?
ama çoğusu tanımıyor. Makina seyircileri de bunu apaçık belli etti. Gerçi bizim MALT'ımız bize yeter ama adamlara yazık,böyle süper müzik yapıyolar ama olmaları gereken yerde değiller.
Başlık: Ynt: Malt'ı Beyaz Show'da Görmek İster Misiniz?
Gönderen: theçirkef - 30 Nisan 2007, 21:33:34
... Gerçi bizim MALT'ımız bize yeter ama adamlara yazık, böyle süper müzik yapıyolar ama olmaları gereken yerde değiller.

Ya söylediğiniz gibi bizim Malt bize yeter, + evet yeteri kadar da tanınmıyorlar belki ama böylesi bilmiyorum daha iyi hani cenkerdem'in de belli bir kitle tarafından tanınması bence ne kadar iyiyse Malt'ın da bu durumda olmaları daha iyi gibi şeklinde de düşünmekteyim şahsen. Yamuluyorsam affola (:
Başlık: Ynt: Malt'ı Beyaz Show'da Görmek İster Misiniz?
Gönderen: silviyaaa - 30 Nisan 2007, 21:36:41
Malt'ı zaten "olması gereken yerde olmak" gibi kavramlar ilgilendirmiyor ki :) Burada biraz kafalar karışmış galiba.
Başlık: Ynt: Malt'ı Beyaz Show'da Görmek İster Misiniz?
Gönderen: charmed - 30 Nisan 2007, 22:02:47
bence çıksın yaa cenk ve beyaz güzel güldürür bizi=)
Başlık: Ynt: Malt'ı Beyaz Show'da Görmek İster Misiniz?
Gönderen: kutbukuzey - 30 Nisan 2007, 23:57:21
Makinaya gerçekten uydu Malt...Ama Beyaz Show'da ne biliyim...O vıcık vıcık Show havasında :/ yok ya...tabi (olur ya) çıkarsa Maltı hiç biyerde kaçırmam :D
Başlık: Ynt: Malt'ı Beyaz Show'da Görmek İster Misiniz?
Gönderen: dulusar - 01 Mayıs 2007, 16:51:29
mal bence byaza katılmalı çünkü malt yokken manga gece yolcuları gibi gruplarda katıldı neden maltta katılmasın
Başlık: Ynt: Malt'ı Beyaz Show'da Görmek İster Misiniz?
Gönderen: theçirkef - 01 Mayıs 2007, 17:59:18
Malt'ın farkı olsun işte çıkmasın öyle programlara... (bence :P)
Başlık: Ynt: Malt'ı Beyaz Show'da Görmek İster Misiniz?
Gönderen: gizem - 02 Mayıs 2007, 13:50:23
beyaz hiç iyi bir fikir değil bence...
Başlık: Ynt: Malt'ı Beyaz Show'da Görmek İster Misiniz?
Gönderen: Lethe - 02 Mayıs 2007, 15:31:36
beyazmı hmm olmas gibi sanki ağır gelir abilerim oraya  ;)

+1
Başlık: Ynt: Malt'ı Beyaz Show'da Görmek İster Misiniz?
Gönderen: esperanza - 03 Mayıs 2007, 21:46:47
katılsınlar bence. diğer cenk ve sera gazı  nasıl olur merak ettim doğrusuuu ;D
Başlık: Ynt: Malt'ı Beyaz Show'da Görmek İster Misiniz?
Gönderen: su - 03 Mayıs 2007, 22:00:06
Helyumlu sese gerek kalmadan kendileri yeterince eğlenceli insanlar olacaklardır. Bence hiç fena olmaz ama olmazsa da ölmeyiz. Daha nice program var. Diy mi diy mi?
Başlık: Ynt: Malt'ı Beyaz Show'da Görmek İster Misiniz?
Gönderen: hakanaid - 03 Mayıs 2007, 23:50:53
Beyaz Cenke asılmasın lan.
Başlık: Ynt: Malt'ı Beyaz Show'da Görmek İster Misiniz?
Gönderen: esperanza - 04 Mayıs 2007, 12:21:09
sera mı dedim ben?? ;D
Başlık: Ynt: Malt'ı Beyaz Show'da Görmek İster Misiniz?
Gönderen: Silence - 04 Mayıs 2007, 12:27:33
sera mı dedim ben?? ;D

galiba son günlerde küresel ısınma ile ilgili çok fazla şey duymuşsunuz :P
Başlık: Ynt: Malt'ı Beyaz Show'da Görmek İster Misiniz?
Gönderen: serdar - 10 Mayıs 2007, 04:58:48
bi kere cenk durmazel abimiz üstadımız hocamız :)= bu programa çıkarsa o progam kopar eğer topluca malt çıkarsa ki umarım olur öyle birşey işte o zaman tüm türkiye kopar...
Başlık: Ynt: Malt'ı Beyaz Show'da Görmek İster Misiniz?
Gönderen: MaxR - 10 Mayıs 2007, 11:24:07
Katılın abi yaa nolcak hatta oldu olcak sabah sabah seda sayanada katılın maksat müziğimizi herkeze tanıtmak,isterlerse çağırmasınlar da onlar sizin yanınızda MALT etmişler... ;D ;D 8)
Başlık: Ynt: Malt'ı Beyaz Show'da Görmek İster Misiniz?
Gönderen: serdar - 10 Mayıs 2007, 11:27:40
yok hocam seda sayana da katılmasınlar yaa :D
Başlık: Ynt: Malt'ı Beyaz Show'da Görmek İster Misiniz?
Gönderen: MaxR - 10 Mayıs 2007, 11:45:34
abi köprüyü geçene kadar ayıya bacak diiceksin bu işler böyle  :D
Başlık: Ynt: Malt'ı Beyaz Show'da Görmek İster Misiniz?
Gönderen: MaxR - 10 Mayıs 2007, 11:46:17
bacanak yani  :D
Başlık: Ynt: Malt'ı Beyaz Show'da Görmek İster Misiniz?
Gönderen: _zeppelin_ - 10 Mayıs 2007, 11:54:35
hayırrrrrr     :o
Başlık: Ynt: Malt'ı Beyaz Show'da Görmek İster Misiniz?
Gönderen: MaxR - 10 Mayıs 2007, 11:56:36
en iiyisi malt kendi şovunu yapsın bu daha iii  ::)
Başlık: Ynt: Malt'ı Beyaz Show'da Görmek İster Misiniz?
Gönderen: serdar - 10 Mayıs 2007, 11:58:29
yaa bi kere "MALT" ın böyle şovlara bile çıkmasına gerek yok tanınmak için zaten "MALT" köprüyü çoktan geçti ;)= ve biz çıkmasını sadece mutlu olmak için canlı dinlemek için istiyorz popüler olsun diye değil ;)=
Başlık: Ynt: Malt'ı Beyaz Show'da Görmek İster Misiniz?
Gönderen: brainuser - 10 Mayıs 2007, 22:16:09
Malt'ın hiçbir televizyon programına konuk olup da kendi reklamını yapmasına, popülist takılmasına gerek yok.. diğer arkadaşları tanımıyorduk belki ama, içinde Cenk olan bu Malt'ın zaten kendine ait bir camiası kesinlikle çok hızlı oluşuyor.. ;)
Başlık: Ynt: Malt'ı Beyaz Show'da Görmek İster Misiniz?
Gönderen: serdar - 11 Mayıs 2007, 20:36:14
Malt'ın hiçbir televizyon programına konuk olup da kendi reklamını yapmasına, popülist takılmasına gerek yok.. diğer arkadaşları tanımıyorduk belki ama, içinde Cenk olan bu Malt'ın zaten kendine ait bir camiası kesinlikle çok hızlı oluşuyor.. ;)

katılıorsun yane bana :P
Başlık: Ynt: Malt'ı Beyaz Show'da Görmek İster Misiniz?
Gönderen: alicetin - 11 Mayıs 2007, 22:15:20
ewet ya onları herkescikler bilior zaten.ama olsn yne de çksnlar tv ye o harika canlı performanslarndan mahrum etmesinler bizi.....!
Başlık: Ynt: Malt'ı Beyaz Show'da Görmek İster Misiniz?
Gönderen: serdar - 12 Mayıs 2007, 06:17:14
zaten çıkmasınlar demiors ki sadece çıkmasını bazıları popüler olsun die anlamasın die bunları dedim ben zaten yaptığı işle popüler olmuş (popüler olmak istemeden olmuştur yane) sadece fanlarının yani bizim mutlu olmamız için çıkması güzel olur zaten onun için çıkacaktır çıkacak olsa ...
Başlık: Ynt: Malt'ı Beyaz Show'da Görmek İster Misiniz?
Gönderen: __ROCKFOREVER__ - 12 Mayıs 2007, 09:55:01
abi köprüyü geçene kadar ayıya bacak diiceksin bu işler böyle  :D

Nasıl yani ??    :D :D :D :D :D
Başlık: Ynt: Malt'ı Beyaz Show'da Görmek İster Misiniz?
Gönderen: inaneren55 - 12 Mayıs 2007, 13:35:35
yaa bi kere "MALT" ın böyle şovlara bile çıkmasına gerek yok tanınmak için zaten "MALT" köprüyü çoktan geçti ;)= ve biz çıkmasını sadece mutlu olmak için canlı dinlemek için istiyorz popüler olsun diye değil ;)=
Valla tamamen katılıyorum bence hiç vakit kaybetmeden katılsınlar ya.Çok özledim onları çünkü en son Makinada izledim zaten bu da ilk izlememdi. :D
Başlık: Ynt: Malt'ı Beyaz Show'da Görmek İster Misiniz?
Gönderen: Silence - 13 Mayıs 2007, 01:46:41
tartışılması bile gereksizdi aslında...kilit.