100471 İleti 1642 Konu - Gönderen: 8961 Üye - Son Üye: aragorn

Gönderen Konu: Malt Hakkında  (Okunma sayısı 76316 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

gurbanhey
  • Malt Fan
  • *
  • İleti: 77
  • Popülerlik: 0
Ynt: Malt Hakkında
« Yanıtla #180 : 24 Ağustos 2007, 10:33:05 »
0
turkıyede bole grupların olması ıyı hoş guzel
KONSER KONSER KONSER KONSER

şaşa
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 2
  • Popülerlik: 0
Ynt: Malt Hakkında
« Yanıtla #181 : 24 Ağustos 2007, 23:29:59 »
0
malt gurubu harika ..ikinci klipleride süper ..bayıldım doğrusu..
Don't you wanna come with me?
Don't you wanna feel my bones on your bones?
It's only natural.
I never had a lover
I never had soul And I never had a good time
I never got gold.
http://www.youtube.com/watch?v=c0xXCqi8lvg

goblet
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 5
  • кıяıк вιя кαℓρ,ѕıкıк вιя ¢αη...
  • Popülerlik: 0
Ynt: Malt Hakkında
« Yanıtla #182 : 26 Ağustos 2007, 17:54:12 »
0
bana inanmıycaksınız ama Malt diye bi grubun varlığından yaklaşık 10dk önce haberim oluyor.Tv düşmanı ben tesadüfen kliplerini gördüm ve gözlerime inanamadım.o kadar çok gereksiz insan türedi ki artık sağlam bir rock dinleyici olmama rağmen takip bile etmiyorum..Ama bu grupla daha önce nasıl tanışmış olamam :-\  Deprem cidden mükemmel ötesi bir şarkı.Cenk'i tanıyamadım zaten..ve grup çok başarılı..umarım başarılarının arkası gelir..tek albümlük bi grup değildir Malt.yolunuz açık olsun ;D ha unutmadan şarkının özellikle basslarına bayıldım ;)

su
  • Ultra Malt Fan
  • *
  • İleti: 897
  • The truth is out where?
  • Popülerlik: 0
Ynt: Malt Hakkında
« Yanıtla #183 : 26 Ağustos 2007, 18:12:18 »
0
Ne murtlu efendim size. Hem televizyon düşmanısınız hem de Malt'ı sevmişsiniz. Çak demek istiyorum size :P
Bir dost.

b10Zai
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 36
  • bende warım !
  • Popülerlik: 0
Ynt: Malt Hakkında
« Yanıtla #184 : 01 Eylül 2007, 14:24:21 »
0
goblett malt la tanısmamız sennle aynı gıbı bnde oyle olmsutum:D haklısınn onlar cok farklı kılıpp dehsett muzıkk apayrı hosgeldınn aramızaa :):)
baZı şEyLeR iÇiN aRtIk cOk gEç.vE  gEç oLaN şEyLeR iÇin cOk baZı şEyLeR!...

paçungaa
  • Vazgeçilmez Fan
  • *
  • İleti: 3590
  • ................
  • Popülerlik: 0
Ynt: Malt Hakkında
« Yanıtla #185 : 02 Eylül 2007, 15:28:21 »
0
 ilk tanıştığında insanlar sorarlar ya 'Ne dinlersin kimi dinlersin?' die. bu soruya cevabım 4 ay öncesine kadar 4 5 yabancı grubu sıralamak olurdu.
 ama 4 aydır önce MALT diyorum. ve  ısrarla aramıza yeni katılan arkadaşlara sesleniyorum maltrock.biz üyesi olduğunuza pişman olmıcaksınız....
« Son Düzenleme: 02 Eylül 2007, 15:30:45 Gönderen: paçungaa »
uğrunda dertlere düştüğüm sevgili
bir başkasına tutulmuş,o da dertli
derdimin dermanı kendi derdinde
hekim hasta olunca kime gitmeli...
                                                ÖMER HAYYAM

kadir
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 7
  • Popülerlik: 0
Ynt: Malt Hakkında
« Yanıtla #186 : 04 Eylül 2007, 03:10:55 »
0
MALT çok iyi bir grup olmuş keşke Erdem Beylere de albümde yer verilseydi ya da kliplerden birinde rol alsa nasıl güzel olmazmıydı   :D ;D:P
« Son Düzenleme: 04 Eylül 2007, 03:12:29 Gönderen: kadir »

goblet
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 5
  • кıяıк вιя кαℓρ,ѕıкıк вιя ¢αη...
  • Popülerlik: 0
Ynt: Malt Hakkında
« Yanıtla #187 : 04 Eylül 2007, 14:01:10 »
0
Çok teşekkür ediyorum  ;) çok mutluyum aranızda olduğum için..severek ßeğenerek dinliyoruz ;D yıllar sonra ßile geçmişe dönüp ßaktığımızda keyif vereßilcek müthiş ßir albüm kazandı müzik piyasası..ne mutlu ßizim gißi dinleyici kitlesine!

für immer MALT
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 14
  • RAMMSTEIN
  • Popülerlik: 0
Ynt: Malt Hakkında
« Yanıtla #188 : 04 Eylül 2007, 14:24:41 »
0
bende 4 gözle bekliyorum devamını :D süpersinz
Bin bir dolmuşa sahilden iki dakkada bendesin atla taksiye paran yoksa yeter ki gel bendensin ....Deniz yoluyla gelme ben boşa kürek çekiyorum...Ovvvv:D
Biliyorum sen çokdan kalben taşındın ...

rakun
  • Mega Malt Fan
  • *
  • İleti: 305
  • buralar gitsin sen gitme...
  • Popülerlik: 0
Ynt: Malt Hakkında
« Yanıtla #189 : 04 Eylül 2007, 20:43:00 »
0
çok güzel bi grup ya ben daha önceden nasıl üye olmadım nasıl fanı olmadım bu grubun diyerekten hayıflanıyorum :D
geç olsun güç olmasın burdayım işte :D
çok sevdiğim beğendiğim takdir ettiğim destekcileri olduğum olacağım şarkılarına bayıldığım -özellikle "deprem" ve "devam" he bi de "portakal"- bi gruptur malt
grup ismine de bayılıyorum yahu ::)
malt 8) :D

dark-rock
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 3
  • dark---rock...cenk durmazel----
  • Popülerlik: 0
Ynt: Malt Hakkında
« Yanıtla #190 : 04 Eylül 2007, 22:56:41 »
0
bu grubu  oluşturup ve bizle tanıştıran kmse allah razı olsunn valla ne diim yaaaa:D
3.1bile dayanamadı yıkıldıı...

deprem20
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 1
  • Popülerlik: 0
Ynt: Malt Hakkında
« Yanıtla #191 : 05 Eylül 2007, 12:22:39 »
0
GERÇEKTEN ÇOOKK GÜZEL BİR ALBÜM OLMUŞ HER BİR ŞARKI BİRBİRİNEN GÜZELLL.HEPSİNİ TEK TEK ÖPÜYORUM... TEK KELİMEYLE SÜPERRRRRRRRRRRRRRRRRR.MALTFAN. :)

MALT_manyaa
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 17
  • Popülerlik: 0
Ynt: Malt Hakkında
« Yanıtla #192 : 09 Eylül 2007, 12:40:00 »
0
süpersiniz de 3.klibi sabırsızlıkla bekliyorumm...

diablesse
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 2
  • dogum=olum!olum=dogum
  • Popülerlik: 0
Ynt: Malt Hakkında
« Yanıtla #193 : 14 Eylül 2007, 20:16:28 »
0
SAHSEN MALT HAKKINDA BEN PEK BIRSEY BILMIYOORUM AMA ILK DEFA DREAM TVDE IZLEMISTIM KLIPLERINI VE COK BEGENDIM SARKININ SOZLERINIDE VE BUGUN BURAYA UYE OLDUM DIGER SARKILARINI PEK DINLEMEDIM (NE YALAN SOYLIYIM) AMA BENCE IYI BIR GRUP
SWEET dreams ARE made OF this,
WHO am I to DISAGREE?
travet THE world AND the SEVEN seas,
EVERYBODY'S looking for something!

barıs.tugce121
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 21
  • Popülerlik: 0
Ynt: Malt Hakkında
« Yanıtla #194 : 15 Eylül 2007, 12:25:27 »
0
yaws bi girdiler işe giriş o giriş tamamdır finish acaip tuttu bu grup çıkar çıkmaz deprem yaptı yani işallah dağılma gibi bişe olmaz ALLAH KORUSUNNN! başarılarınınzın devamını diliyorum...
How can you see into my eyes like open doors...