100471 İleti 1642 Konu - Gönderen: 8961 Üye - Son Üye: aragorn

Gönderen Konu: Malt Hakkında  (Okunma sayısı 76447 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

i lay dying
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 3
  • Popülerlik: 0
Ynt: Malt Hakkında
« Yanıtla #210 : 18 Ocak 2008, 21:18:58 »
0
saol Malt'ı daha iyi tanıdım  ;D

kuzgun_6
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 1
  • Popülerlik: 0
Ynt: Malt Hakkında
« Yanıtla #211 : 30 Ocak 2008, 11:33:42 »
0
 valla  abi   süpersiniz hele oo sözleri  kim yazıyorsa artık  ellerine sağlık çok mantıklı sözler müzikle o kadar uyumlu ki    zaten ii olmazsanız  bu kadar seveniniz olmaz  kime dinletsem şarkılarınız   bunlar kim  çok hoşmuş diyorlar  umarım 2. albüm de süper olur :):):):):)


 ;)

baronez
  • Mega Malt Fan
  • *
  • İleti: 453
  • *CENK DURMAZEL*
  • Popülerlik: 0
Ynt: Malt Hakkında
« Yanıtla #212 : 03 Şubat 2008, 23:04:28 »
0
ya benim aklımdan aslında hiç 2. albüm geçmedi bu şarkılar okadar güzel ki bence bu 10 şarkıyada aralarla klip çekmeliler albümü olmayan takip etmeyen insanlarda bu güzel şarkıları Cenk abinin sesinden dinlemeliler 2. albüm bilmem olada bilir olmayada bilir.
yakışıklı,karizmatiksempatik,çekici,komik,ilgi çekici,dayanılmaz...>CENK DURMAZEL

kirliçocuk
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 1
  • fan değil sadece dinleyici
  • Popülerlik: 0
Ynt: Malt Hakkında
« Yanıtla #213 : 17 Şubat 2008, 21:10:04 »
0
cidden güzel grup cenk abi ( şu patlican konserindekiydi sanırım) metallica cover ında mükemmel söylemişti albümlerindeki diğer şarkılarda da hissediliyo sesinin güçlü olduğu gitarlarıda güzeldir

Deimos
  • Ultra Malt Fan
  • *
  • İleti: 632
  • Popülerlik: 0
Ynt: Malt Hakkında
« Yanıtla #214 : 18 Şubat 2008, 14:46:42 »
0
Şöyle bir bakınca, yerli gruplar içinde en iyisi denilebilir sanırım.
Evet, en güzeli Malt.Yaşasın Malt.
mostly harmless.

raziel
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 1
  • Popülerlik: 0
Ynt: Malt Hakkında
« Yanıtla #215 : 19 Şubat 2008, 13:25:15 »
0
Türkçe rock yapan en iyi grup, burada olduğum için çok mutluyum.

panik_431
  • Süper Malt Fan
  • *
  • İleti: 207
  • ROCK N ROLL
  • Popülerlik: 0
Ynt: Malt Hakkında
« Yanıtla #216 : 27 Şubat 2008, 14:16:06 »
0
valla ilaç gibi geldiler. günümüzde rock grupları ne yapsakta para kazansak diye albümü piyasaya yönelik yaparken. Malt çatır çatır rock, gerçek rock yapmış. cayır cayır elektro ve bas gitar. gümbür gümbür davul tuşeleri ve sınırları zorlamış bir vokal! daha ne olsun? böyle gruba can kurban!
ROCK N ROLL SEVMİYORSAN ÇEKTİR GİT

sickness16
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 1
  • Popülerlik: 0
Ynt: Malt Hakkında
« Yanıtla #217 : 30 Mart 2008, 05:18:32 »
0
Bir şey Sormak istiyorum.. maltın menajerini bilen warmı? adı ne??

Vodka
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 1
  • Popülerlik: 0
Ynt: Malt Hakkında
« Yanıtla #218 : 06 Nisan 2008, 13:51:52 »
0
Ben toy bi malt dinleyicisi olarak bittim şarkılara doğal olmasına hayran kaldım sölicek fazla bişi bulamıyorum... Harika ::) ;) :D

Last Kiss
  • Malt Fan
  • *
  • İleti: 52
  • Popülerlik: 0
Ynt: Malt Hakkında
« Yanıtla #219 : 28 Nisan 2008, 22:40:55 »
0
zatan cenk kendisi söylüyo.bizim şarkılarımız insanı bunalıma sürükliycek sözler içermiyo diyo.bizde alıskın oldugumuz sözlerin dısında sarkı sözleri ve kuvvetli müzügü duyunca sevdik onları bagrımıza bastık ;D
sararıp solmaktansa yanmak daha iyidir...

baronez
  • Mega Malt Fan
  • *
  • İleti: 453
  • *CENK DURMAZEL*
  • Popülerlik: 0
Ynt: Malt Hakkında
« Yanıtla #220 : 08 Mayıs 2008, 21:48:21 »
0
malt...bilmem çok söylenecek birşey yok 4 4 lük bir grup en azından yeni çıkan 4 yüz gibi uyduruk bir grup dğeil has bir grup içten...cenk abimmm cenk abiyle ilgili söyleyeceğim çok  şey var ama buraya sığmaz o ses mütiş harika bilmem ne denebilirki daha güzel ses varmı deseler evet var derim ama kendi tarzında ukadar güzel söyleyen(rock olarak bahsediyorum)bir başka kişi tanımıyorum cenk abi bir tanem benim canım
yakışıklı,karizmatiksempatik,çekici,komik,ilgi çekici,dayanılmaz...>CENK DURMAZEL

su
  • Ultra Malt Fan
  • *
  • İleti: 897
  • The truth is out where?
  • Popülerlik: 0
Ynt: Malt Hakkında
« Yanıtla #221 : 08 Mayıs 2008, 22:50:14 »
0
Lise yıllığına yazı yazar gibi iyice.
Sevgili Malt, seninle acı tatlı 4 yılımız geçti.
Bir dost.

alicetin
  • Vazgeçilmez Fan
  • *
  • İleti: 3823
  • Popülerlik: 0
Ynt: Malt Hakkında
« Yanıtla #222 : 09 Mayıs 2008, 02:44:57 »
0
Lise yıllığına yazı yazar gibi iyice.
Sevgili Malt, seninle acı tatlı 4 yılımız geçti.
:D 4 değil 1 :P
Harbi öyle olmuş ha iyice :p
İnşalalh 4 yıl sonra da burada oluruz Malt'cığım :)

baronez
  • Mega Malt Fan
  • *
  • İleti: 453
  • *CENK DURMAZEL*
  • Popülerlik: 0
Ynt: Malt Hakkında
« Yanıtla #223 : 09 Mayıs 2008, 21:27:32 »
0
inşallah bir 4 yıl daha sizin şarkılarınızla geçmesi çok güzel bgeliyor kulağa inşallah
yakışıklı,karizmatiksempatik,çekici,komik,ilgi çekici,dayanılmaz...>CENK DURMAZEL

alicetin
  • Vazgeçilmez Fan
  • *
  • İleti: 3823
  • Popülerlik: 0
Ynt: Malt Hakkında
« Yanıtla #224 : 09 Mayıs 2008, 22:10:16 »
0
inşallah bir 4 yıl daha sizin şarkılarınızla geçmesi çok güzel bgeliyor kulağa inşallah
4 az aaaa  >:( :D
4n sene  n>1 :P