100471 İleti 1642 Konu - Gönderen: 8961 Üye - Son Üye: aragorn

Gönderen Konu: gitar  (Okunma sayısı 4334 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

ouzkr
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 15
  • Popülerlik: 0
gitar
« : 14 Nisan 2008, 17:14:02 »
0
öncelikle herkese selam arkadaşlar gitar almayı düşünüyorum ama hiç bi bilgim yok gitarla ilgili cebimdeki para 350 milyon  yani bu kdr biriktirdim daha biriktiremem heralde ;D  araştırmalarıma göre cort x2 yada x 6 alcam :d ama sizin önerileriniz nasıl merak ediyorum yardımcı olmanız dilegiyle     
bide dünyanın en iyi gitar markasını merak ediyoerum ya:D:D
koybolursan şarkı söyle..

hardrockcafe
  • Vazgeçilmez Fan
  • *
  • İleti: 2704
  • GıBsoN Les PauL & 0.2 Pena / Mutlu olup unutmaya..
  • Popülerlik: 0
    • My space
Ynt: gitar
« Yanıtla #1 : 19 Nisan 2008, 19:39:44 »
0
Merhabalar...
 
 350 ytl var diyorsun, ve gitar alıcam diyorsun, ama daha biriktircem diyorsun... 350 ytl ye gitar aldıktan sonra, prosesör almak için de paraya ihtiyacın olucak, ve her halikarda anfi, anfi olmadan çalamassın... Bunun için hesabını iyi yapman gerekicek dostum. Senin yerinde olsam (sanırım yeni başlıyorsun) çok pahalı modellere kaçma!! Ucuz ve kullanılabiliecek bir şey al, mesela o dediklerin ideal onlardan, sonra kullanabileceğin 1 adet analog pedal ve ufak çapta bir anfi..
 

 Çok paraya bir gitar alıcaksın, sonra hevesin gidicek ve çalamıcaksın..Emin ol güvenerek söylüyorumki çok pişman olursun. Sana yukarıdakileri söylemenin sebebi ''kendini bir dene'' ;) Yapabiliyorumuyum? Yoksa yapamam mı demen için.. Başla bu söylediklerimle, çok fazla uçuk olmasın, umarım iyi bir gitarist olursun ve en iyisini sen alırsın ;)

En gitar diye bir şey yoktur... Kaliteli gitar her zaman iyidir..
 
Yaptığın tarz önemlidir, yapmak istediğin şeyler. Ben GIBSON derim karşımdaki JACKSON yanımdakide FENDER bu böyle gider hep.. Kalitedir her zaman en iyisi..

Ama dünyanın en iyileri FENDER kullanır ;)
Efsaneler GIBSON ...
İyi gitaristlerde JACKSON-İBANEZ diye gider...

Sen iyi çaldıktan sonra elindeki dünyanın en iyi gitardır zaten ;) Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana.. Kal sağlıcakla ve bol müzikli günler..
Herkes bana vücudumdaki tırnak izlerini soruyor. "Gamze" diyorum onlar, "küçük gamzecikler"... Küçük sevgilinin yaptığı küçük gamzecikler. Tırnaklarında et parçalarım var. Küfürbaz şairlerin mısraları dolaşıyor seninle dolaştığımız her sokakta. "Siktir olup gittiğini" söylüyorlar kafiye gereği...

2Rule
  • Vazgeçilmez Fan
  • *
  • İleti: 1206
  • Popülerlik: 0
Ynt: gitar
« Yanıtla #2 : 19 Nisan 2008, 21:07:44 »
0
evet, ünlü gitaristimiz hardrockcafe'ye teşekkür ediyor ve bu haftalık da "gitarlar ve penalar" adlı programımıza veda ediyoruz. haftaya görüşmek dileğiyle efendim. kendinize iyi bakın  :P







hardrockcafe
  • Vazgeçilmez Fan
  • *
  • İleti: 2704
  • GıBsoN Les PauL & 0.2 Pena / Mutlu olup unutmaya..
  • Popülerlik: 0
    • My space
Ynt: gitar
« Yanıtla #3 : 21 Nisan 2008, 16:12:28 »
0
 a.k.a zevzeklik bedava ;D
Herkes bana vücudumdaki tırnak izlerini soruyor. "Gamze" diyorum onlar, "küçük gamzecikler"... Küçük sevgilinin yaptığı küçük gamzecikler. Tırnaklarında et parçalarım var. Küfürbaz şairlerin mısraları dolaşıyor seninle dolaştığımız her sokakta. "Siktir olup gittiğini" söylüyorlar kafiye gereği...

2Rule
  • Vazgeçilmez Fan
  • *
  • İleti: 1206
  • Popülerlik: 0
Ynt: gitar
« Yanıtla #4 : 21 Nisan 2008, 18:21:08 »
0
evet o da olabilir :P







hardrockcafe
  • Vazgeçilmez Fan
  • *
  • İleti: 2704
  • GıBsoN Les PauL & 0.2 Pena / Mutlu olup unutmaya..
  • Popülerlik: 0
    • My space
Ynt: gitar
« Yanıtla #5 : 21 Nisan 2008, 20:43:50 »
0
 ne adamsın nan ;D
Herkes bana vücudumdaki tırnak izlerini soruyor. "Gamze" diyorum onlar, "küçük gamzecikler"... Küçük sevgilinin yaptığı küçük gamzecikler. Tırnaklarında et parçalarım var. Küfürbaz şairlerin mısraları dolaşıyor seninle dolaştığımız her sokakta. "Siktir olup gittiğini" söylüyorlar kafiye gereği...

2Rule
  • Vazgeçilmez Fan
  • *
  • İleti: 1206
  • Popülerlik: 0
Ynt: gitar
« Yanıtla #6 : 21 Nisan 2008, 21:26:22 »
0
estağfirullah efem :P (radyo ismi gibi oldu ha)







hardrockcafe
  • Vazgeçilmez Fan
  • *
  • İleti: 2704
  • GıBsoN Les PauL & 0.2 Pena / Mutlu olup unutmaya..
  • Popülerlik: 0
    • My space
Ynt: gitar
« Yanıtla #7 : 23 Nisan 2008, 11:46:35 »
0
Düsündümde enstürman bilgisi olan arkadaşlarımız, olmayan yada merak eden arkadaşlarımıza yardım edebilir ::) Sorularınız yada merak ettiklerinizi yazabilirsniz gibi gibi.....,
(topik nereye gidicek daha kim bilir :D )
Herkes bana vücudumdaki tırnak izlerini soruyor. "Gamze" diyorum onlar, "küçük gamzecikler"... Küçük sevgilinin yaptığı küçük gamzecikler. Tırnaklarında et parçalarım var. Küfürbaz şairlerin mısraları dolaşıyor seninle dolaştığımız her sokakta. "Siktir olup gittiğini" söylüyorlar kafiye gereği...

2Rule
  • Vazgeçilmez Fan
  • *
  • İleti: 1206
  • Popülerlik: 0
Ynt: gitar
« Yanıtla #8 : 23 Nisan 2008, 13:15:59 »
0
adamın topiğini hemen tekeline aldı şuraya bak. çakal mısın olm sen? sen ilerde devlet arazisi falan da kapatırsın  :P







hardrockcafe
  • Vazgeçilmez Fan
  • *
  • İleti: 2704
  • GıBsoN Les PauL & 0.2 Pena / Mutlu olup unutmaya..
  • Popülerlik: 0
    • My space
Ynt: gitar
« Yanıtla #9 : 23 Nisan 2008, 17:55:38 »
0
 Yok abi ben orangutanım :D abi sende topiklerden sorumlu devlet bakanımısın ;D napim açılmışken olsun dedik allalalalala yaw, tamam ya insanda anksiyete falan bırakmıyorsunuz, klostrofobi gibi oldum şu an  :P Yazdığım şey hala geçerlidir ;D ahhhaa
Herkes bana vücudumdaki tırnak izlerini soruyor. "Gamze" diyorum onlar, "küçük gamzecikler"... Küçük sevgilinin yaptığı küçük gamzecikler. Tırnaklarında et parçalarım var. Küfürbaz şairlerin mısraları dolaşıyor seninle dolaştığımız her sokakta. "Siktir olup gittiğini" söylüyorlar kafiye gereği...

2Rule
  • Vazgeçilmez Fan
  • *
  • İleti: 1206
  • Popülerlik: 0
Ynt: gitar
« Yanıtla #10 : 23 Nisan 2008, 18:02:31 »
0
topikten sorumlu devlet bakanı. kulağa hoş geliyo. neden olmasın azizim? al sana bi topik (zira nedense topik diyince aklıma küçük yumuşak şekerlemeler geliyo)







hardrockcafe
  • Vazgeçilmez Fan
  • *
  • İleti: 2704
  • GıBsoN Les PauL & 0.2 Pena / Mutlu olup unutmaya..
  • Popülerlik: 0
    • My space
Ynt: gitar
« Yanıtla #11 : 23 Nisan 2008, 23:17:52 »
0
 Sende diğer bakanlar gibi yapma ama, bizi dolandırma, sonra pirinci gemilerde saklayıp elimizde bulunun pirince zam yapma bakan olurmu ;D Oğluna gemide alma :D Türbanlı kişileri malt foruma alma :D :D  Sana TOPİKLERE BAKAN ADAM demek istiyorum sevgili topiklerden sorumlu devlet bakanı ;D  Vay be gururlandım nan niyeyse sanki bakan benim ;D
Herkes bana vücudumdaki tırnak izlerini soruyor. "Gamze" diyorum onlar, "küçük gamzecikler"... Küçük sevgilinin yaptığı küçük gamzecikler. Tırnaklarında et parçalarım var. Küfürbaz şairlerin mısraları dolaşıyor seninle dolaştığımız her sokakta. "Siktir olup gittiğini" söylüyorlar kafiye gereği...

2Rule
  • Vazgeçilmez Fan
  • *
  • İleti: 1206
  • Popülerlik: 0
Ynt: gitar
« Yanıtla #12 : 24 Nisan 2008, 01:27:32 »
0
lütfen. rica ediyorum. lütfen! gemi diil, gemicik o! reca ediyorum! reja ediyorum lütfen!







hardrockcafe
  • Vazgeçilmez Fan
  • *
  • İleti: 2704
  • GıBsoN Les PauL & 0.2 Pena / Mutlu olup unutmaya..
  • Popülerlik: 0
    • My space
Ynt: gitar
« Yanıtla #13 : 24 Nisan 2008, 11:44:29 »
0
 sayın vekiller hucüüüm.. gemicikmiş.. PeHH!! 2.6 milyondolara gemicik, malt forum üyeleri bu bakan bir dolandırıcıdır.. reca ediyorumuş
Herkes bana vücudumdaki tırnak izlerini soruyor. "Gamze" diyorum onlar, "küçük gamzecikler"... Küçük sevgilinin yaptığı küçük gamzecikler. Tırnaklarında et parçalarım var. Küfürbaz şairlerin mısraları dolaşıyor seninle dolaştığımız her sokakta. "Siktir olup gittiğini" söylüyorlar kafiye gereği...

2Rule
  • Vazgeçilmez Fan
  • *
  • İleti: 1206
  • Popülerlik: 0
Ynt: gitar
« Yanıtla #14 : 24 Nisan 2008, 12:42:35 »
0
hayır, reja ediyorum! lütfen, çekin ellerinizi üstümden! hayır! orası olmaz! hayıııııııııııııır! "meclis tv yayınımıza bir süre ara veriyoruz" *sakin müzik*