MALTrock.biz

:: MALTrock.biz :: => Mesaj Arşivi => Konuyu başlatan: illeth - 19 Ocak 2008, 23:53:58

Başlık: yaaaa youtube yasaklandııııııı :(
Gönderen: illeth - 19 Ocak 2008, 23:53:58
uyuz olduuuum :'(
Başlık: Ynt: yaaaa youtube yasaklandııııııı :(
Gönderen: nonconformıst - 20 Ocak 2008, 00:00:11
eee yani ?


::)     
peçete ister misin üstelik mukussuz ::)
Başlık: Ynt: yaaaa youtube yasaklandııııııı :(
Gönderen: living dead - 20 Ocak 2008, 00:03:26
Eğer ben Youtube'suz yapamam diyorsanız

http://208.65.153.253 adresinden rahatca girebilirsiniz.

Ayrıca : Ag baglantilar > Yerel ag baglantisi ( sag tıkla ) > Özellikler > internet iletisim kuralları > aşağidaki dns sunucusunu kullan'a tıkla.

Yeglenen DNS Sunucusu : 4.2.2.1
Diger DNS Sunucusu : 4.2.2.2

Yaparak ayarlari kaydedin ve eskisi gibi.

www.youtube.com adresinden rahatça siteye erisimi saglayın.
Başlık: Ynt: yaaaa youtube yasaklandııııııı :(
Gönderen: alicetin - 20 Ocak 2008, 00:09:13
Eğer ben Youtube'suz yapamam diyorsanız

[url]http://208.65.153.253[/url] adresinden rahatca girebilirsiniz.

Ayrıca : Ag baglantilar > Yerel ag baglantisi ( sag tıkla ) > Özellikler > internet iletisim kuralları > aşağidaki dns sunucusunu kullan'a tıkla.

Yeglenen DNS Sunucusu : 4.2.2.1
Diger DNS Sunucusu : 4.2.2.2

Yaparak ayarlari kaydedin ve eskisi gibi.

[url=http://www.youtube.com]www.youtube.com[/url] adresinden rahatça siteye erisimi saglayın.
ben de bunu biliyorum.yazmaya üşendim :D
youtube suz olur mu yau :P
Başlık: Ynt: yaaaa youtube yasaklandııııııı :(
Gönderen: Silence - 20 Ocak 2008, 00:16:09
başlığı açmamışsın resmen sı....

nese kilit ne lan bu göze zarar sırf. dns'lerinizle de oynamayın sora ötersiniz yaa emesenn açılmıyo yaaaa die.


hade dağılın şimdi.