100471 İleti 1642 Konu - Gönderen: 8961 Üye - Son Üye: aragorn

Gönderen Konu: Dağılırlarsa çok üzülürüm dediğiniz gruplar?  (Okunma sayısı 12627 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

kutupayısı
  • Vazgeçilmez Fan
  • *
  • İleti: 4459
  • Popülerlik: 0
Ynt: Dağılırlarsa çok üzülürüm dediğiniz gruplar?
« Yanıtla #60 : 27 Eylül 2007, 00:26:58 »
0
pentagram a bi şey olursa daatırım lan ortalığı ....
olmasın o yüzden
en azından ben hayattayken....
abazan değilim,makina mühendisiyim

ıce Queen
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 15
  • Popülerlik: 0
Ynt: Dağılırlarsa çok üzülürüm dediğiniz gruplar?
« Yanıtla #61 : 30 Eylül 2007, 22:42:53 »
0
kurban bir kez daha dağılırsa dayanamam heralde :-\
çilekeş-deftones-dejavu-duman

barısh_rck
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 14
  • Popülerlik: 0
Ynt: Dağılırlarsa çok üzülürüm dediğiniz gruplar?
« Yanıtla #62 : 02 Ekim 2007, 19:50:04 »
0
bşta metallica olmak üsereee evanescence malt çilekeş kurban  :)
!        BoYaLı     aYaKkAbIlAıNlA   bAsMa tOpRaĞıMa    LaN         !

punkcchhaa
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 4
  • Aggressive Sk8.. and Punk..
  • Popülerlik: 0
    • Punkcchhaa
Ynt: Dağılırlarsa çok üzülürüm dediğiniz gruplar?
« Yanıtla #63 : 02 Ekim 2007, 20:59:18 »
0
sum 41, simple plan, green day, good charlotte, plus 44, blackfield, placebo, paramore falan filan

maltematik
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 1
  • Çatlağımdır hafiften,Sallanıyorsam işte bu yüzden!
  • Popülerlik: 0
Ynt: Dağılırlarsa çok üzülürüm dediğiniz gruplar?
« Yanıtla #64 : 06 Ekim 2007, 12:22:20 »
0
hiç kimse dagılmasın  herkes yerınde kalsın yaf :)
Valla cisem'in de dediği gibi, kimse dağılmasın,herkez bir olsun...1 elin ne'si var,2 elin ses'i var hesaabı..Gruplar züferrr...[/b]
Forever Rock,Forever MaLt !

barısch.tugce121
  • Süper Malt Fan
  • *
  • İleti: 156
  • nerde hayat orda olay :D :D
  • Popülerlik: 0
Ynt: Dağılırlarsa çok üzülürüm dediğiniz gruplar?
« Yanıtla #65 : 08 Ekim 2007, 15:29:55 »
0
evanescence, malttt, üçnoktabir, tnk, sum 41, simple plan, kurban, metallica, linkin park, korn, duman, good charlotte, him, ramstein, tokio hotel, pentagram, manga, slipknot, fall out boy, dream theater, çilekeş, yüksek sadakat, gripin, mor ve ötesi vs. dha varda yasmiim bunnara bişe olsunnnnnnnnn varyaaaaaaaaaaa intihar ederimmmmm

Heris
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 13
  • Popülerlik: 0
Ynt: Dağılırlarsa çok üzülürüm dediğiniz gruplar?
« Yanıtla #66 : 08 Ekim 2007, 16:52:23 »
0
In Flames başta olmak üzere,Guns N' roses,metallica,Iron maiden,Slayer,Childen of bodom,Duman,Çilekeş,Malt,Dırec-t,..... daılmasıın bunlarr
« Son Düzenleme: 04 Kasım 2007, 16:23:13 Gönderen: Heris »
popçular dışarı

punksm
  • Ultra Malt Fan
  • *
  • İleti: 948
  • cıxxx
  • Popülerlik: 0
Ynt: Dağılırlarsa çok üzülürüm dediğiniz gruplar?
« Yanıtla #67 : 15 Ekim 2007, 17:06:00 »
0
HIM TABİKİ KAHROLURUM ağlarım walla
BoğuLurdum Her Sağanakta Yüzmeyi Öğrenmişim Sanki Bugün ...

rockülen
  • Vazgeçilmez Fan
  • *
  • İleti: 3094
  • Popülerlik: 0
Ynt: Dağılırlarsa çok üzülürüm dediğiniz gruplar?
« Yanıtla #68 : 16 Ekim 2007, 00:34:10 »
0
cankan ;D ;D
cızt cızt

guerra_trock
  • Vazgeçilmez Fan
  • *
  • İleti: 2467
  • Popülerlik: 0
Ynt: Dağılırlarsa çok üzülürüm dediğiniz gruplar?
« Yanıtla #69 : 17 Ekim 2007, 23:20:31 »
0
valla pek bi grup umrumda olmaz.
Think Locally, Fuck Globally

ultraaslan1987
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 34
  • Popülerlik: 0
    • www.ultrayna.tr.cx
Ynt: Dağılırlarsa çok üzülürüm dediğiniz gruplar?
« Yanıtla #70 : 20 Ekim 2007, 02:52:10 »
0
AYNAAAAAAAAAA
Mevsimlerden sonbahardayım
Resimde sapsarı yapraklar kurumuş dallar yılgın birüzgar
ve napıcanı bilmeyen bi çocuk vardı
Aslında sana söylemek istediim çok şey vardı...
Mesela keşke bu kadar büyük sevdirmeseydin kendini
neyin bedelini ödedim bilmiyorum
Herşeye rağmen sanada kızmıyorum

jenna-beth
  • Ultra Malt Fan
  • *
  • İleti: 914
  • Popülerlik: 0
Ynt: Dağılırlarsa çok üzülürüm dediğiniz gruplar?
« Yanıtla #71 : 27 Ocak 2008, 21:59:42 »
0
kesinlikle kurban geçen seferki gibi 2. bir şok daha yaşamak istemiyorum :'(
ben istersem zaman durur...
mein kleines herz konnte nicht gerettet werden...
www.myspace.com/bellamymargera
www.myspace.com/fieberband

yağMURat
  • Mega Malt Fan
  • *
  • İleti: 382
  • мυяαт вαş∂σğαη!
  • Popülerlik: 0
    • gripinimmmm
Ynt: Dağılırlarsa çok üzülürüm dediğiniz gruplar?
« Yanıtla #72 : 29 Ocak 2008, 23:09:52 »
0
...gripin,duman,redd,...........
........нєя ηєяєує gι∂єяѕєη кєη∂ιηℓє уüzℓєşιякєη кιмѕє ∂υумαz уαℓαη ѕöуℓє тєякєттιğιη şєнιяℓєя уαяıм кαℓмış şιιяℓєя ѕυѕтυкℓαяıη вüуüя ιçιη∂є..............

sessiz ölüm
  • Malt Fan
  • *
  • İleti: 62
  • Popülerlik: 0
Ynt: Dağılırlarsa çok üzülürüm dediğiniz gruplar?
« Yanıtla #73 : 10 Şubat 2008, 22:13:13 »
0
gripin-duman-malt-redd-dejavu-çilekeş
%●ѕєѕѕιz öℓüм●%

frht <3 htc

puqe
  • Ultra Malt Fan
  • *
  • İleti: 924
  • Popülerlik: 0
Ynt: Dağılırlarsa çok üzülürüm dediğiniz gruplar?
« Yanıtla #74 : 21 Şubat 2008, 11:29:14 »
0
dumannnnn.malt.mor ve ötesi..çilekeşş. vs. :D
*gerçeği görüp.nefreti.tadarsın zamanlaaa..!