100471 İleti 1642 Konu - Gönderen: 8961 Üye - Son Üye: aragorn

Gönderen Konu: Antisilence  (Okunma sayısı 3596 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Evil Elvis
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 8
  • Popülerlik: 0
Antisilence
« : 31 Ocak 2007, 18:48:42 »
0


MALT'ın %75'inin eski grubu Antisilence:

Türkiye de bugüne kadar çikan önemli gruplardan biri olan Antisilence 1992 de Erdem ve Baris tarafindan kurulan ve ilk zamanlarinda Death Metale yakin bir müzik yapan topluluktur. Ilk zamanlar Imortal, Godforsaken ve birkaç farkli isim alan grup adini Antisilence olarak degistirir. Vokalde Erdem Çapar, davulda Cengiz Sönmez, Gitarda Baris Ertunç, yine Gitarda Günay Gündüz ve basta Selçuk Uzun dan olusan kadrosuyla Death Metal soundu tasiyan ilk albümleri New World Order Sucks 1995 yilinda çikar. Grup albümdeki liriklere baktiginizda politik olaylara, savaslara deginmis bunlara karsi tepkilerini dile getirmistir.

2000 yilinda çikardiklari 2. albümleri Suffer Hits de grubun tarzi Hardcore & Thrash arasi bir müzige kaymistir. Albümde en çok dikkat çeken Türkçe parça "Kesme Sesini" dir. Albüm kadrosu; Vokalde Erdem Çapar, Gitarda Baris Ertunç, Basta Zafer Güven ve Davulda Güray Gürsoy dan olusmaktadir.

Antisilence i 2003 senesinde Dio, Kreator, Rotting Christ, Opeth gibi gruplarin sahne aldigi Rock The Nations'da bunun son konserlerinin oldugunu belirterek dagildiklarini açikladilar.

Erdem(V), Baris (G), Cenk (B), Guray (D)

http://www.myspace.com/antisilencerip


alicetin
  • Vazgeçilmez Fan
  • *
  • İleti: 3823
  • Popülerlik: 0
Ynt: Antisilence
« Yanıtla #1 : 31 Ocak 2007, 18:52:04 »
0
waaays cenk abimle barş abime bak naslda serilmişler telin üstüne:)bunlarn şarkıları spacelernde var mı ki?

thewitchof_punk
  • Global Moderator
  • *
  • İleti: 2601
  • Popülerlik: 0
Ynt: Antisilence
« Yanıtla #2 : 31 Ocak 2007, 19:00:20 »
0
bu grubun topici yok muydu yahu??
nese dinleriz severim hatta baya severim..kesme sesini,goverment lies,hate song,i hate this world,new hero,this not war,deny something,rachism on the rise...sufferhits albümlerini tavsiye ederim..ama new world order sucks daha kaliteli bi albüm gbi geldi bna..gerçi ilk albümdeki tüm şarkıları dinleyemedim henüz..elinde link falan olan varsa paylaşırsanız sevinirim  :)
"..and maybe knowing isn't the point."Chuck Palahniuk

Archellius
  • Malt Fan
  • *
  • İleti: 79
  • Popülerlik: 0
Ynt: Antisilence
« Yanıtla #3 : 21 Mayıs 2007, 20:43:11 »
0
Vokal şu an nitro da bulunmakta. Nitro'nun allbüm haberleri vardı ama araya askerlik girmiş sanırım.

atalay
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 29
  • bulutsuzluk özlemi
  • Popülerlik: 0
Ynt: Antisilence
« Yanıtla #4 : 04 Temmuz 2007, 07:40:29 »
0
ama güray abinin suffer hits albümündeki davulları bir başka yav.
deniz koydum adını kederi bende kaldı,
uzak köyler kurdum birbirine,
denizine aldandım....................

Be_Fearless
  • Global Moderator
  • *
  • İleti: 855
  • Popülerlik: +2
    • Kişisel Web Site
Ynt: Antisilence
« Yanıtla #5 : 05 Ağustos 2007, 13:41:13 »
0







Deimos
  • Ultra Malt Fan
  • *
  • İleti: 632
  • Popülerlik: 0
Ynt: Antisilence
« Yanıtla #6 : 05 Ağustos 2007, 17:51:29 »
0
ahahha.Güzel resimler.
Eleman oyunu vermiş.
« Son Düzenleme: 05 Ağustos 2007, 17:54:41 Gönderen: Deimos »
mostly harmless.

rarely
  • Vazgeçilmez Fan
  • *
  • İleti: 1168
  • Popülerlik: 0
    • rarely
Ynt: Antisilence
« Yanıtla #7 : 05 Ağustos 2007, 19:00:44 »
0
fotolar çok güzel :D sağol
ediyesel titinet

Silence
  • Global Moderator
  • *
  • İleti: 2469
  • marks&Silencer
  • Popülerlik: 0
    • www.rockturkey.com
Ynt: Antisilence
« Yanıtla #8 : 06 Ağustos 2007, 19:33:42 »
0
ahahha.Güzel resimler.
Eleman oyunu vermiş.


ahahah benimde dikkatimi çekti o :)
aşkın gözü kör olabilir ama inan bana karnı açtır,iyi sindirilmemiş bir aşk üçüncü tekillere muhtaçtır...

thewitchof_punk
  • Global Moderator
  • *
  • İleti: 2601
  • Popülerlik: 0
Ynt: Antisilence
« Yanıtla #9 : 08 Ağustos 2007, 00:07:04 »
0
ilk resmin ortamı ilginç doğrusu :P
"..and maybe knowing isn't the point."Chuck Palahniuk

kutbukuzey
  • Ultra Malt Fan
  • *
  • İleti: 568
  • Popülerlik: 0
    • myspace
Ynt: Antisilence
« Yanıtla #10 : 08 Ağustos 2007, 13:30:01 »
0
1 ve 4. resimler 28Temmuz Pentagram konseri
2. resim saklıkent kulisi
3. resim odtü :)

Geçenlerde aldım Suffer Hits i herkese tavsiyemdir :)
www.myspace.com/antisilencerip te de satılıyo ;)


ha dıviçofcum :D ilk albümde güray abi ve cenk abi yok barış abi ve erdem abi var..
suffer hitste güray abi girmiş..albüm çıktıktan sonra da cenk abi son dönem girmiş antiye :)
« Son Düzenleme: 08 Ağustos 2007, 13:31:36 Gönderen: superbaget »

thewitchof_punk
  • Global Moderator
  • *
  • İleti: 2601
  • Popülerlik: 0
Ynt: Antisilence
« Yanıtla #11 : 08 Ağustos 2007, 13:59:38 »
0
bu bilgiyi niye sadece bana veriyosun tüm herkesle paylaşmalısın taylancım :P
"..and maybe knowing isn't the point."Chuck Palahniuk

kutbukuzey
  • Ultra Malt Fan
  • *
  • İleti: 568
  • Popülerlik: 0
    • myspace
Ynt: Antisilence
« Yanıtla #12 : 08 Ağustos 2007, 14:02:32 »
0
bu bilgiyi niye sadece bana veriyosun tüm herkesle paylaşmalısın taylancım :P

tamam tüm forum okuyabilir o kısmı izin verdim hadi :P
evil elviste erdem abi daha yeni aklıma geldi :D

thewitchof_punk
  • Global Moderator
  • *
  • İleti: 2601
  • Popülerlik: 0
Ynt: Antisilence
« Yanıtla #13 : 08 Ağustos 2007, 14:15:48 »
0
o baştan beri belliydi be taylan :P
"..and maybe knowing isn't the point."Chuck Palahniuk

alicetin
  • Vazgeçilmez Fan
  • *
  • İleti: 3823
  • Popülerlik: 0
Ynt: Antisilence
« Yanıtla #14 : 08 Ağustos 2007, 14:33:07 »
0
ben güray abi'nin de bu grupta bulunduunu şuan öğrenmiş bulunuorm :D alla alla şaşırdm bak