100471 İleti 1642 Konu - Gönderen: 8961 Üye - Son Üye: aragorn

Gönderen Konu: Yüksek Sadakat  (Okunma sayısı 19925 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

BukeTugbAyse
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 46
  • Popülerlik: 0
Ynt: Yüksek Sadakat
« Yanıtla #30 : 10 Eylül 2007, 10:55:23 »
0
Şarkı yazarı ve bas gitarist Kutlu Özmakinacı tarafından 1997 yılında Filinta adıyla temelleri atılan Yüksek Sadakat grubu 2004 yılında son halini alarak, kendi adını taşıyan ilk albümlerini Ocak 2006'da DMC etiketiyle piyasaya çıkardı.

Vokalde Cemil Demirbakan, tuşlu çalgılarda Uğur Onatkut, gitarda Serkan Özgen, bas gitarda Kutlu Özmakinacı ve davulda Deniz Alemdardan oluşan grubun Belki Üstümüzden Bir Kuş Geçer adlı şarkısı, kısa sürede bütün ulusal radyolarda 1 numaraya yükseldi ve Nielsen Music ölçümlerine göre Türkiye radyolarında en çok çalınan parça oldu.

Grup müziğinde rockın farklı dönem ve alt türlerine ait unsurları Türk coğrafyasına mal olmuş müzikal motiflerle birleştirirken, bunu yaparken rockın enerjisini kaybetmemeye de özen gösteriyor.

Albümden çıkan ve 19. yüzyıl İngiliz romancısı Thomas Hardynin Çılgın Kalabalıktan Uzakta (Far From The Madding Crowd) adlı romanına gönderme yapan ilk single Belki Üstümüzden Bir Kuş Geçerde grup, dayanılması gittikçe daha güç bir hal alan şehir yaşamından uzaklaşmak isteyen modern insanın ruh halini yansıtıyor. Albümün açılış şarkısı İhtimaller Denizinde ise, tutkulu aşkı kendi kıyametine dönüşmüş bir erkeğin yok oluşa giden yolda seve seve yürümesi hikaye ediliyor. Cemil Demirbakanın şarkının introsunda attığı olağanüstü gazel ile dikkat çeken Pervane, yine tutkulu bir aşkın günlük hayattaki yansımalarına halk edebiyatının en klasik imgelerinden pervane üzerinden ışık tutuyor.

Albümün en güçlü şarkılarından Kafile, özellikle enerji patlaması yaşanan nakaratıyla (Ben hem kalp hem bedenim / Nefestir ruhum benim / Aşk şarabı içerim / Tez gelse de ecelim) şimdiden Türk rock tarihinin klasikleri arasına girmeye aday. Döneceksin Diye Söz Ver Yüksek Sadakatin sert parçalarda olduğu kadar baladlarda da iddialı olduğunu gösteren bir şarkı. Denizaltı tıpkı kendisinden sonra gelen Belki Üstümüzden Bir Kuş Geçer gibi kaçış ve gitmek teması üzerine kurulu bir progressif rock çalışması.

Grup elemanlarının albümdeki kişisel favorisi olan Aklımın İplerini Saldım, Uğur Onatkutun yaylı düzenlemeleri ve Serkan Özgenin gitar sololarıyla dikkat çeken bir aşk şarkısı. Albümün sondan bir önceki şarkısı Yine de güçlü nakarata sahip hızlı bir pop rock parça. Kapanış parçası İkarus ise sert gitar riffleri ve agnostizme vurgu yapan sözleriyle dikkat çeken bir hard rock şarkısı.

Yüksek Sadakatin Nisan 2005te Doruk Müzik stüdyosunda grubun klavyecisi Uğur Onatkut tarafından kaydedilen albümünün miksaj ve masteringini Cem Büyükuzun yaptı. Albümdeki parçaların hepsinin söz ve müziği Kutlu Özmakinacıya düzenlemeleri ise gruba ait.


sakkarozuz
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 43
  • Popülerlik: 0
Ynt: Yüksek Sadakat
« Yanıtla #31 : 11 Eylül 2007, 15:23:19 »
0
çalıntı olsada döktürmüşsün kanımca

BukeTugbAyse
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 46
  • Popülerlik: 0
Ynt: Yüksek Sadakat
« Yanıtla #32 : 11 Eylül 2007, 20:32:43 »
0
çalıntı olsada döktürmüşsün kanımca
ne demek istediğini anlamadım ama eğer biyografiden bahsediyosan çalıntı değil resmi web sitelerinden aldım biyografi eklenmemiş diye

anemos
  • Malt Fan
  • *
  • İleti: 68
  • cok bilinmeyenli zorlu denklem, bu hic kolay degil
  • Popülerlik: 0
Ynt: Yüksek Sadakat
« Yanıtla #33 : 12 Eylül 2007, 01:43:52 »
0
severim yuksek sadakati yeni yetmelere nazaran.. profesyonel olduklarini dusunuyorum muzikal anlamda gecmisleri var hic olmassa...kafilenin sozleri gercekten harika..aklimin iplerini saldim parcalari ise cok basarili...
Belki de içten içe ikiye ayırıyorsunuz insanları: 'Günahkâr çoğunluk' ve 'Allah'ın dini bütün kulları' diye. Otomatik olarak yapıyorsunuz bunu. Fazla düşünmeden, öylesine, kanıksayarak. Ama kimin kimden daha pak olduğunu nasıl bilebiliriz ki?

sakkarozuz
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 43
  • Popülerlik: 0
Ynt: Yüksek Sadakat
« Yanıtla #34 : 12 Eylül 2007, 15:15:37 »
0
y.sadakat çok tecrübeli yine söylüyorum bazıları hala pop falan diye alakası yok kanımca y.sadakat pentegramdan sonra türkiye de kendini kanıtlamış bir grup kıskanmayalım kanımca

stray
  • Vazgeçilmez Fan
  • *
  • İleti: 1341
  • sözüm ki tek sana geçmez celladımsın ey zaman
  • Popülerlik: 0
Ynt: Yüksek Sadakat
« Yanıtla #35 : 12 Eylül 2007, 15:59:22 »
0
evet çok güldüm bugün ben de başıma ne gelcek diye düşünüyodum.
öncelikle pentegram değil Pentagram.kıyaslama yapıcaksan bence daha mantıklı yapmalısın.burda yüksek sadakat adlı grubu kötülemiyorum ancak kalkıp da "pentegramdan sonra türkiye de kendini kanıtlamış bir grup kıskanmayalım kanımca "gibi abidik gubidik yorum yapılırsa tepkimi de koyarım

seven sever sevmeyen sevmez.sevmeyenlere sevdirme  çabasına girmek saçma  ;)
grup hakkındaki görüşlere devam  :-*
« Son Düzenleme: 12 Eylül 2007, 16:06:05 Gönderen: stray »
ben gönüllerin V.İ.P. üyesiyim
8) :o

gel sen benim ol  git de bi sümkür vur gelişine kurban!

sakkarozuz
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 43
  • Popülerlik: 0
Ynt: Yüksek Sadakat
« Yanıtla #36 : 13 Eylül 2007, 15:22:31 »
0
bnede zaten sevin sevmeyin diye bir şey demedim ama bazı yorumcular çok saçmalıyo anfi yok klip çalıntı diye konuşuyolar mesela bende emre aydınını ya da hayko nun klibi çalıntı desem millet bana güler bnede y.sadakat hakkında böyle yorum yapanlara gülüyorum kanımca

TaLia
  • Süper Malt Fan
  • *
  • İleti: 161
  • Katil & Maktûl
  • Popülerlik: 0
    • Yüksek Sadakat Fan Sitesi
Ynt: Yüksek Sadakat
« Yanıtla #37 : 13 Eylül 2007, 20:37:38 »
0
y.sadakat çok tecrübeli yine söylüyorum bazıları hala pop falan diye alakası yok kanımca y.sadakat pentegramdan sonra türkiye de kendini kanıtlamış bir grup kıskanmayalım kanımca
supper konusmusun abicim (kanimca) :D
pop demeleri gercekten cok sacma bisi bir iki sarkisini dinleyip pop diyolar hemen
cok yanlis cıkcık... :D


Alıntı yapılan: stray
tevet çok güldüm bugün ben de başıma ne gelcek diye düşünüyodum.
öncelikle pentegram değil Pentagram.kıyaslama yapıcaksan bence daha mantıklı yapmalısın.burda yüksek sadakat adlı grubu kötülemiyorum ancak kalkıp da "pentegramdan sonra türkiye de kendini kanıtlamış bir grup kıskanmayalım kanımca "gibi abidik gubidik yorum yapılırsa tepkimi de koyarım

seven sever sevmeyen sevmez.sevmeyenlere sevdirme  çabasına girmek saçma

burda kimse kimseye Yuksek Sadakati sevdirmeye calismiyo, o senin gorusun
burda herkes dusuncesini soyluyo, senin tepkini koyman sacma bence ;)
« Son Düzenleme: 13 Eylül 2007, 20:44:28 Gönderen: TaLia »
Yüksek Sadakat

stray
  • Vazgeçilmez Fan
  • *
  • İleti: 1341
  • sözüm ki tek sana geçmez celladımsın ey zaman
  • Popülerlik: 0
Ynt: Yüksek Sadakat
« Yanıtla #38 : 13 Eylül 2007, 22:57:01 »
0
madem öyle sevmiyorum diyen oldugunda ya da tazlarını pop şeklinde algılayanlara ateş püskürmeyin.(ya da seviyorum diyenlere hadi canım ya nasıl seviyosun o da grup mu rock mı yapıyo şeklinde yorumlarda kişi görüşlerine saygısızca eklemeler de bulunmayın)ayrıca saçma olan bir şey varsa o da kalkıp pentagramdan sonra yüksek sadakatı söylemektir.iki grup arasındaki farkı kulagı ile dinleyen gayet açık ve net bi şekilde algılar zaten.ve elbette benim görüşüm olcak kalkıp bakkalın oğlu hüsamın görüşlerini yazcak değilim.anlatmak istediğim de bu zaten.kendi görüşlerine saygı isteyenler başkalarının görüşlerine saygı için de yorum yapmıyolar.kaldı ki ben grubu kötüleme adına bir şey de yazmadım.bilmem açık ve net oldu mu he şimdi kalkarsın hala bana yüksek sadakat pop yapmıyo bla bla dersin o zaman yazıcak pek bi şey kalmaz bana =) boşa anlatmış konuşmuş oluyorum çünkü

yüksek sadakat için görüşlere devam =) 
ben gönüllerin V.İ.P. üyesiyim
8) :o

gel sen benim ol  git de bi sümkür vur gelişine kurban!

thewitchof_punk
  • Global Moderator
  • *
  • İleti: 2601
  • Popülerlik: 0
Ynt: Yüksek Sadakat
« Yanıtla #39 : 14 Eylül 2007, 02:11:09 »
0
öhm modum iyi konuşmuşsun özellikle şu zorla sevdirme konusunda.bana gelen özel mesajların haddi hesabı yok ve konu sadece yüksek sadakat..neyse arkadaşlar fazla zorlamayın yahu modumun dediğini gibi yorumlara saygı ve sevgi çerçevesinde bir sevgi yumağıymışcasına devam edin
"..and maybe knowing isn't the point."Chuck Palahniuk

sakkarozuz
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 43
  • Popülerlik: 0
Ynt: Yüksek Sadakat
« Yanıtla #40 : 14 Eylül 2007, 15:26:56 »
0
arkadaşlar biz hiç kimseye zorla şunu sevin bunu dinlemeyin demedik sadece görüşlerimizi yazdık ama bazı saçma yorumlara da insan kızıyo ama saygı duymak zorundayız y.sadakat yine takrarlıyorum çok tecrübeli bir grup ben bu grubu filinta adında 6 yıldır tanıyorum lütfen tecrübeli o la lım

TaLia
  • Süper Malt Fan
  • *
  • İleti: 161
  • Katil & Maktûl
  • Popülerlik: 0
    • Yüksek Sadakat Fan Sitesi
Ynt: Yüksek Sadakat
« Yanıtla #41 : 14 Eylül 2007, 15:33:44 »
0
madem öyle sevmiyorum diyen oldugunda ya da tazlarını pop şeklinde algılayanlara ateş püskürmeyin.(ya da seviyorum diyenlere hadi canım ya nasıl seviyosun o da grup mu rock mı yapıyo şeklinde yorumlarda kişi görüşlerine saygısızca eklemeler de bulunmayın)ayrıca saçma olan bir şey varsa o da kalkıp pentagramdan sonra yüksek sadakatı söylemektir.iki grup arasındaki farkı kulagı ile dinleyen gayet açık ve net bi şekilde algılar zaten.ve elbette benim görüşüm olcak kalkıp bakkalın oğlu hüsamın görüşlerini yazcak değilim.anlatmak istediğim de bu zaten.kendi görüşlerine saygı isteyenler başkalarının görüşlerine saygı için de yorum yapmıyolar.kaldı ki ben grubu kötüleme adına bir şey de yazmadım.bilmem açık ve net oldu mu he şimdi kalkarsın hala bana yüksek sadakat pop yapmıyo bla bla dersin o zaman yazıcak pek bi şey kalmaz bana =) boşa anlatmış konuşmuş oluyorum çünkü

yüksek sadakat için görüşlere devam =)
biz burda kimseye ates puskurtmedik sadece onlarinda fanlari var kirici konumamalarini soyledik, tabi sen nasil algiliyosan.
ben burda kocaman bi Yuksek sadakat fani olarak bu yorumlara cok uzuldum bu konu silinse cok iyi olcak ama neyse
« Son Düzenleme: 14 Eylül 2007, 15:39:57 Gönderen: TaLia »
Yüksek Sadakat

sakkarozuz
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 43
  • Popülerlik: 0
Ynt: Yüksek Sadakat
« Yanıtla #42 : 14 Eylül 2007, 15:40:31 »
0
Müzisyen bir ailenin çocuğu olması nedeni ile müzikle henüz doğmadan tanışan Uğur Onatkut beş yaşında davul çalmaya başladı. Yedi yaşındayken Fatoş Cümbüş ile başladığı piyano eğitimini; 1997 - 2003 yılları arasında M.S.Ü. Güzel Sanatlar Akademisi Piyano Ana Sanatdalı Öğretim görevlisi ve aynı zamanda halen İstanbul Devlet Opera ve Balesi repetitörü Levon Eroyan ile sürdürdü.

Okul yıllarında Hürriyet ve Milliyet gazetelerinin düzenlediği liseler arası müzik yarışmalarında okul orkestrasıyla birincilikler kazandı. Liseden mezun olduktan sonra profesyonel müzik hayatına Doruk Müzik Yapım'da tonmaysterlik ve aranjörlük yaparak başladı. Halen bu stüdyo ve şirketin işletmesini de yürüten müzisyen, Kutlu Özmakinacı ile ilk müzik çalışmalarına 1999 yılında başladı. 2000 yılından beri Grup Rapsodi ile özel gecelerde sahne alan Onatkut, 2002 yılında Roxy Müzik Günleri'nde Deniz Alemdar ile beraber kurduğu Playground grubu ile birinci oldu. 2003 yılında Kanal D'de yayınlanan "Unutma Beni" ve "Kampüzistan" isimli diziler için kayıt ve tonmayster"lik de yapan Onatkut, geçen sene TRT için Ömer Seyfettin!in hikayelerinin dizi müziği kaydı ve tonmaysterliğini üstlendi. 2004 yılından beri Yüksek Sadakat grubu ile çalışmalarını sürdüren Onatkut piyano, gitar, bas gitar ve davul çalıyor.

En çok Bob James, Fourplay, Dream Theater ve dinlemeyi seven Uğur, onların müziğe bakış açıları ve tınılarını kendine daha yakın hissediyor. O'nun için, en sade yazılmış ve herşeyi yerli yerinde olması gereken müzik en iyi müzik. Buna inandığı için şu an YTÜ San. Tas. Fak. Duysal Tasarım Bölümünde Kompozisyon okuyor. Amacı, babası Doruk Onatkut kadar saygı duyulan ve sadece Türkiye sınırları içinden değil, dünyada da sayılı iyi müzisyenlerle birklikte adının anılması.

Kendisini en özgür hissettiği yer olan stüdyosu O'nun için herşeyden daha önemli. En keyif aldığı şey, hayatta en uğurlu saydığı ve önem verdiği Triton'uyla zaman geçirip üzerinde yeni yeni sesler, efektler keşfedip onları kullanmaya çalışmak. Dışarıdan yapması istenen projeleri bitirmeye çalıştığı zamanlar haricinde kendisiyle kalıp, bu anları sessiz geçirmeye özen gösteren Uğur, eğer evdeyse Cnbc-E de ne kadar dizi film varsa onları seyreder. Ama o gün FB maçı varsa muhakkak onu seyreder, o ayrı...Copyright © 2006 yukseksadakat.com
alın size nasıl tecrübeliler görün uğur abi gibi klavye çalan varsa buyursun görelim!

TaLia
  • Süper Malt Fan
  • *
  • İleti: 161
  • Katil & Maktûl
  • Popülerlik: 0
    • Yüksek Sadakat Fan Sitesi
Ynt: Yüksek Sadakat
« Yanıtla #43 : 14 Eylül 2007, 15:47:07 »
0
ya bosubosuna biyografi koymayin arkadaslar kimin isine yariyoki >:(
Yüksek Sadakat

sakkarozuz
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 43
  • Popülerlik: 0
Ynt: Yüksek Sadakat
« Yanıtla #44 : 14 Eylül 2007, 15:55:06 »
0
abi insanlar müzisyen görsün yaa böyle müzisyen var mı?